//
کدخبر: ۲۵۹۸۳۵ //

تقدیر دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با ارسال لوحی از تلاش‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و اقدامات جهادی این مجموعه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،

در متن پیام قدردانی کمال مرادی خطاب به رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه آماده است:

«بار دیگر مردم شریف ایران اسلامی نظاره‌گر تلاش‌های ایثارگرانه و از خودگذشتگی عزیزان شاغل در شهرداری‌ها و همکاران در خط مقدم سلامت و خدمات در این شرایط دشوار که خطرات را به جان خریده و با از خودگذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا آمده اند بود و از خودگذشتگی و جانفشانی‌ها جلوه‌ای ناب بی نظیر از احسان و نیکوکاری را در این ایام رقم زده است. درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه به محضر شما که مظهر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی برای شهروندان است.

بر خود فرض می‌دانم تلاش‌های شبانه‌روزی، سخاوت و مناعت طبع جنابعالی و مجموعه همکاران ارجمندتان که با ایثارگری‌های دلسوزانه و بی‌وقفه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا که در این شرایط دشوار وجود گرانقدر خویش را به خطر انداخته و در این عرصه خدمت نمودید، قدردانی نمایم.

از خداوند متعال برای خادمان واقعی ملت و سرمایه های بی نظیر و عظیم کشور، عزت، عافیت، سربلندی و عاقبت به خیری مسئلت می‌نمایم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۸۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان