//
کدخبر: ۲۵۹۱۶۷ //

‍ برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه

دکتر معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور خبر داد .

‍ برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر فرزین معتمدی رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان با اشاره به برگزاری این انتخابات بصورت هر ۴ سال یکبار در کلیه مراکز جمعیت هلال احمر کشور گفت : مرحله اول انتخابات در کلیه شهرستانهای سطح استان پس از تشکیل مجمع جمعیت هلال احمر هر شهرستان که متشکل از کلیه اعضاء داوطلب این نهاد مردمی است در روز جمعه مورخ ۹۹/۳/۲۳ در سراسر کشور برگزار می شود .

دکتر فرزین معتمدی با بیان اینکه انجام این انتخابات بیانگر مردمی بودن جمعیت هلال احمر می باشد افزود : جمعیت هلال احمر یک سازمان امدادی و بشر دوستانه بین المللی است که عموم مردم میتوانند در آن عضویت داشته باشند و در تعیین سرنوشت آن نیز نقش مستقیم و اثر گذاری را ایفا کنند ، چرا که در حقیقت مردم ارکان اصلی جمعیت هلال احمر را تشکیل و سرمایه ارزشمند این نهاد عام المنفعه محسوب می شوند .

وی خاطرنشان کرد : به همین جهت اعضاء داوطلب جمعیت هلال احمر با تشکیل شوراهای اجرایی در مراکز شهرستان ها ، هیات مدیره در مرکز استان و شورای عالی در جمعیت هلال احمر کشور در ارکان تصمیم گیری و تصمیم سازی این سازمان مردم نهاد ایفای نقش دارند .

دکتر فرزین معتمدی گفت : فرایند برگزاری و روز شمار مراحل مختلف انتخابات و موضوع ثبت نام داوطلبین به عضویت در شوراهای اجرایی به کلیه شعب جمعیت هلال احمر استان ابلاغ گردیده است .

رییس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان ضمن دعوت از عموم اعضاء داوطلب جهت شرکت در انتخابات مجامع از آنان خواست با حضور پرشور و اثر گذار خود در ماموریت های انساندوستانه ، مقدس و ارزشمند این نهاد خیریه نقش آفرینی کنند .

وی همچنین از رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراحل مختلف رای گیری و شمارش آرا خبر داد و افزود : با توجه به شیوع ویروس کرونا یکی از اولویتهای ستاد انتخابات در استان کرمانشاه رعایت فاصله گذاری اجتماعی اعضای شرکت کننده و همکاران در انتخابات است تا از حوادث احتمالی ناشی از این ویروس جلوگیری شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در پایان گفت : داوطلبان و اعضاء فعال واجد شرایط در صورت تمایل برای عضویت در شورای اجرایی و بازرسی شعب می‌توانند از تاریخ ۱۱ الی ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر استان ضمن ثبت نام ، مدارک لازم را به ستاد اجرایی انتخابات آن شهرستان ارائه دهند .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۱۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان