//
کدخبر: ۲۶۰۵۴۰ //
سرپرست مدیرعاملی باشگاه ماشین سازی:

لیگ نوزدهم باید بدون انتخاب قهرمان تعطیل شود/ چرا ما باید به پرسپولیس حسادت کنیم؟

باشگاه ماشین سازی بار دیگر بر موضع قبلی اش که لغو مسابقات لیگ برتر بود، تاکید کرده است.

 لیگ نوزدهم باید بدون انتخاب قهرمان تعطیل شود/ چرا ما باید به پرسپولیس حسادت کنیم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن آذرنیا سرپرست مدیرعاملی باشگاه ماشین سازی تبریز در گفتگویی بار دیگر اعلام کرد که لیگ نوزدهم باید به صورت کامل و بدون انتخاب قهرمان تعطیل شود. او در این باره گفته است: سلامت جامعه و عوامل فوتبال از اولویت‌های باشگاه است. در چند روز گذشته پزشکان متبحر که همگی در زمینه فوتبال هم متخصص هستند گفتند شروع بازی‌ها به هیچ وجه به نفع فوتبال نیست. چون این ویروس وقتی بدن را درگیر می‌کند آثار نهفته و آشکاری در ریه‌ها ایجاد می‌کند که باعث کاهش ظرفیت تنفس می‌گردد. به تبع آن قلب هم کارایی لازم را نخواهد داشت. به این خاطر نظر پزشکان این بوده که شروع بازی‌ها ممکن است هر کسی را با جبران‌ناپذیری روبه‌رو کند.

وی همچنین روی موضع محمدرضا زنوزی که به عوارض ویروس کرونا پرداخته بود تاکید کرد و گفت: سلامت جامعه و عوامل فوتبال از اولویت‌های باشگاه است. در چند روز گذشته پزشکان متبحر که همگی در زمینه فوتبال هم متخصص هستند گفتند شروع بازی‌ها به هیچ وجه به نفع فوتبال نیست. چون این ویروس وقتی بدن را درگیر می‌کند آثار نهفته و آشکاری در ریه‌ها ایجاد می‌کند که باعث کاهش ظرفیت تنفس می‌گردد. به تبع آن قلب هم کارایی لازم را نخواهد داشت. به این خاطر نظر پزشکان این بوده که شروع بازی‌ها ممکن است هر کسی را با جبران‌ناپذیری روبه‌رو کند.

آذرنیا در مورد اینکه 13 تیم لیگ برتری خواهان اتمام لیگ نوزدهم هستند و باشگاه‌ و هواداران پرسپولیس معتقدند به این تیم حسادت می‌شود، عنوان کرد:‌ چرا ما باید به پرسپولیس حسادت کنیم؟ تیم ما نهم جدول است و به قهرمانی کاری نداریم.

سرپرست سبزپوشان تبریزی در پاسخ به این سوال که آیا این صحبت ها را به خاطر تراکتور مطرح می‌کند، اظهار داشت: برفرض که من به نفع تراکتور صحبت کنم، 11 تیم دیگر چه می‌شوند؟ بعضی می‌گویند قهرمان را اعلام کنید اما 9 هفته مانده و 27 امتیاز می‌تواند جابجا شود. یک‌سوم بازی ها باقی مانده چه کسی می‌تواند بگوید حق قهرمانی دارد یا چه تیم‌هایی حق صعود و سقوط دارند؟ بر فرض که من تراکتوری باشم بقیه تیم‌ها چه؟ نفت مسجد سلیمان، گل‌گهر و... چه؟ ما سر در استادیوم‌ها می‌نویسیم؛ زنیرو بود مرد را راستی ز سستی کژی زاید و کاستی،  یعنی سلامت محور بودن جامعه برای ما اولویت است. اگر با شروع بازی‌ها برای یک بازیکن مشکلی پیش بیاید هیچ کس جوابگو نخواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۵۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان