//
کدخبر: ۲۳۸۴۶۷ //

دسیسه‌ کشورهای عربی پشت تصمیم AFC است

یک کارشناس فوتبال می‌گوید دسیسه چند کشور عربی در پشت تصمیم AFC مبنی بر میزبانی ندادن به تیم‌های ایرانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قابل مشاهده است.

دسیسه‌ کشورهای عربی پشت تصمیم AFC است
به گزارش فرتاک نیوز،

 فوتبال ایران در چند روز اخیر درگیر چالش بزرگی شده و با تصمیم کمیته مسابقات فدارسیون فوتبال آسیا، نمایندگان تیم‌های ایرانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نمی‌توانند از امتیاز میزبانی خود استفاده کنند و باید بازی‌های آن‌ها در کشور ثالث برگزار شود. این مساله موجب شد تا واکنش‌های مختلفی را به همراه داشته باشد و کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال ایران نسبت به این مساله دیدگاه خود را بیان کنند.

در این رابطه فراز کمالوند، کارشناس و مربی فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا درباره بحث محرومیت نمایندگان ایران از میزبانی برابر رقیبان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: این تصمیم AFC از اساس غلط است. من یک سوال دارم. اگر مساله امنیت ایران باشد، کشور ما امن‌تر است یا عربستان  که با یمن درحال جنگ است؟ به نظر من چنین کاری کاملا بی‌منطق است و بهترین تصمیم این است که با تمام وجود جلوی تصمیم AFC بایستیم و جلوی حرف ناحق را بگیریم.

او ادامه داد:‌ به نظر من دسیسه‌ای بین چند کشور عربی وجود دارد که با این کارها به فوتبال ما صدمه‌ای وارد شود. اگر همین روند ادامه پیدا کند، ممکن است که AFC بازی تیم ملی را مقابل بحرین در کشور ثالث برگزار کند و فدراسیون باید جلوی چنین اتفاقی را بگیرد.

کمالوند در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا را سیاسی قلمداد می‌کند یا خیر؟ گفت: بله این تصمیم صد در صد سیاسی است. کشور ما در امنیت کامل قرار دارد و نباید به خاطر این مساله از میزبانی محروم شویم.

او درباره این که شرکت نکردن در لیگ قهرمانان آسیا تبعاتی برای فوتبال ایران به همراه خواهد داشت گفت: این مساله مهم نیست. ما نباید زیر حرف زور برویم و باید جلوی حرف ناحق را بگیریم. مگر ما از سال ۶۰  تا ۷۰ از مسابقات انصراف ندادیم؟ الان هم باید فکر کنیم که این مساله مثل آن دوران است و باید به دنبال احقاق حقوق خود باشیم تا جلوی چنین مساله‌ای را بگیریم. در این راه هم قطعا آقای تاج و کفاشیان می‌توانند کمک‌های لازم را انجام دهند. امیدوارم این اتفاق در نهایت به نفع ما به پایان برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۴۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان