//
کدخبر: ۲۱۸۱۳۸ //

بوحمدان: مشکل خاصی نداریم/ با یک برد از این شرایط خارج میشویم

حمید بوحمدان، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد که آنها در بازی با سپاهان بدشانس بودند.

بوحمدان: مشکل خاصی نداریم/ با یک برد از این شرایط خارج میشویم
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید بوحمدان با اشاره به مصدومیتی که در ابتدای بازی با سپاهان دچارش شد، گفت: متأسفانه از ناحیه کشاله مصدوم شدم، این در حالی است که در بازی با پارس جنوبی هم با درد بازی کردم. بازی با سپاهان مهم بود و ناراحت شدم که شرایط کمک کردن به تیم را از دست دادم، حالا هم باید مراحل درمانی را پشت سر بگذارم و امیدوارم تا سه هفته دیگر شرایط بازی را پیدا کنم.

وی با بیان این مطلب که تیمش می‌توانست از بازی با سپاهان امتیاز بگیرد، تأکید کرد: ما در نیمه اول موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم، ولی دروازه‌بان آنها چند واکنش بسیار خوب داشت. اگر آن توپ‌ها تبدیل به گل می‌شد، قطعاً اتفاقات دیگری رقم می‌خورد. وقتی هم گل خوردیم فرصت جبران داشتیم، ولی یک گل سالم ما مردود اعلام شد و یک پنالتی هم برای ذوب‌آهن گرفته نشد. این مسائل در نتیجه بازی تأثیرگذار بود.

بوحمدان در ارتباط با اینکه آیا بحران خاصی در ذوب‌آهن وجود دارد که این تیم نتیجه نمی‌گیرد، تصریح کرد: ما مشکل خاصی نداریم و می‌بینید که خوب فوتبال بازی می‌کنیم. ذوب‌آهن فقط نیاز به یک برد دارد تا از این شرایط بیرون بیاید. ما بازیکنانی باکیفیت و یک کادر فنی خوب داریم و قطعاً در آینده شرایط را تغییر خواهیم داد.

هافبک ذوب‌آهن درباره مشکلات مالی و عدم پرداخت حق و حقوق بازیکنان این تیم تصریح کرد: بازیکنان انتظار دارند که این مشکل برطرف شود. امیدوارم باشگاه وعده‌هایش را عملی کند و مشکلات مالی هم برطرف شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۱۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان