//
کدخبر: ۱۸۷۰۹۹ //

دروازه‌بان پارس‌جنوبی: امیدوارم تیمی قهرمان شود که لیاقتش را دارد

دروازه‌بان تیم فوتبال پارس‌جنوبی گفت: امیدوارم در هفته آخر تیمی قهرمان شود که لیاقتش را دارد.

 دروازه‌بان پارس‌جنوبی: امیدوارم تیمی قهرمان شود که لیاقتش را دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

رحمان احمدی با اشاره به تساوی تیمش برابر تراکتورسازی در تبریز گفت: ما چند هفته نتایج خوبی گرفته بودیم و از طرفی مشکلات مالی هم در روحیه بازیکنان تاثیر گذاشته بود. با این حال مقابل تراکتورسازی یک فوتبال خوب را به نمایش گذاشتیم و این بازی باعث شد تا پارس‌جنوبی به شرایط خوب گذشته برگردد. ما حتی می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم و مسئله مهم این بود که خوب فوتبال بازی کردیم. حالا هم خودمان را برای بازی با پرسپولیس آماده می‌کنیم.

وی با اشاره به تقابل پارس‌جنوبی و پرسپولیس گفت: بدون شک این حساس‌ترین بازی لیگ در این فصل است، ما برای این مسابقه انگیزه زیادی داریم و می‌خواهیم از اعتبار و شخصیت خودمان در این مسابقه دفاع کنیم. حتی بعد از بازی در تبریز دیگر به تهران نرفتیم و مستقیم به جم آمدیم تا آماده این بازی شویم. بچه‌ها هم انگیزه زیادی برای این بازی دارند و مطمئن باشید با قدرت کامل برابر پرسپولیس قرار خواهیم گرفت.

احمدی درباره حضور مربیان و بازیکنان پرسپولیسی در پارس‌جنوبی تصریح کرد: این مسائل طبیعی است که بازیکنان یا مربیان مقابل تیم‌های سابق خودشان قرار بگیرند. مطمئن باشید بازیکنان و مربیان پارس‌جنوبی مقابل پرسپولیس شرافت‌‌شان را زیر پا نمی‌گذارند و در این بازی دنبال نتیجه گرفتن هستیم. ما در بازی رفت هم شکست بدی خوردیم و می‌خواهیم آن باخت را جبران کنیم.

دروازه‌بان پارس‌جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا دوست ندارد پرسپولیس قهرمان شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم تیمی قهرمان شود که لیاقتش را دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۰۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان