//
کدخبر: ۱۸۵۳۴۲ //

تشریح آخرین وضعیت استوکس و نقی‌‌زاده از زبان فیزیوتراپیست تراکتورسازی

فیزیوتراپیست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز آخرین وضعیت آنتونی استوکتس و علیرضا نقی‌زاده را تشریح کرد.

تشریح آخرین وضعیت استوکس و نقی‌‌زاده از زبان فیزیوتراپیست تراکتورسازی
به گزارش فرتاک نیوز،

مجید صادقی، فیزیوتراپیست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد مصدومیت استوکس که باعث شد این بازیکن بازی با پرسپولیس را از دست بدهد، گفت: استوکس در بازی با ذوب‌آهن از ناحیه شانه مصدوم شد، ولی با دارو و یخ 70، 80 دقیقه برای تیم بازی کرد. این بازیکن بعد از مصدومیت احساس درد داشت و فردای آن روز نمی‌توانست به خاطر درد شدید دستش را تکان دهد. بعد از گرفتن سی‌تی‌اسکن، سونوگرافی و ام‌آر‌آی مشخص شد که استوکس با کشیدگی تاندون مواجه شده است و مراحل درمانی این بازیکن آغاز شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استوکس بعد از بازی با ذوب‌آهن در تمرینات تراکتورسازی حاضر شد، تأکید کرد: خیر، این بازیکن بعد از بازی با ذوب‌آهن شرایط حضور در تمرین را نداشت و حتی در تعطیلی دو روزه تمرینات، مراحل درمانی این بازیکن ادامه پیدا کرد. استوکس از روز گذشته تمرینات اختصاصی را آغاز کرد و تلاش می‌کنیم این بازیکن به بازی برابر پارس جنوبی جم برسد.

فیزیوتراپیست تیم فوتبال تراکتورسازی در رابطه با مصدومیت علیرضا نقی‌زاده تصریح کرد: مچ نقی‌زاده در بازی با پرسپولیس ضربه خورد که پیچ‌خوردگی هم مشاهده شد. تمرینات اختصاصی و آب درمانی این بازیکن ادامه دارد، اما نقی‌زاده هنوز نتوانسته با تیم تمرین کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۳۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان