//
کدخبر: ۱۸۴۷۰۳ //

مربی پارس جنوبی: تیم ما شانس ندارد/ از هواداران عذرخواهی میکنیم

حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم مدعی شد تساوی نتیجه‌ای عادلانه برای بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن اصفهان بوده است.

مربی پارس جنوبی: تیم ما شانس ندارد/ از هواداران عذرخواهی میکنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری گفت: باید از تمام هواداران پرشور تیم پارس جنوبی و شهر جم، عذرخواهی کنیم. نتیجه‌ای که امروز گرفتیم باعث دلخوری آنها شد، اما شرافتاً ما همه‌ی تلاش خود را برای اعتلای نام پارس جنوبی کردیم.

وی افزود: با شرایطی که زمین دارد، در حالی که کسی هم به فکر نیست، نمی‌شود برای تیمی که می‌خواهد فوتبال بازی کند، شرایط مهیا باشد. متأسفانه تیم ما شانس هم ندارد و با دو اشتباهی که انجام دادیم، دو گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره تعویض‌های این تیم و انتقاد هواداران خاطرنشان کرد: آقای تارتار خیلی بهتر از هواداران درباره تعویض‌ها می‌داند. همین آقای آهنی که نام بردید، در طول هفته به دلیل مشکلات روحی و تمریناتی که انجام داد، آماده این بازی نبود. شرایط ما با ذوب‌آهن هم یکسان نبود. آنها 24 بازیکن دارند که در آسیا هم بازی می‌کنند و به لحاظ شرایط و آمادگی، وضعیت‌شان فراتر از لیگ ماست. با این حال فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم و مساوی نتیجه عادلانه‌تری بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۷۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان