//
کدخبر: ۱۸۳۴۹۹ //

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم: نمی‌دانیم باید با چند نفر بجنگیم

حامد نورمحمدی، مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم از قضاوت رضا کرمانشاهی در دیدار این تیم مقابل پیکان، به شدت انتقاد کرد.

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم: نمی‌دانیم باید با چند نفر بجنگیم
به گزارش فرتاک نیوز،

حامد نورمحمدی درباره شکست 3 بر 2 تیم فوتبال پارس جنوبی جم برابر پیکان اظهار داشت: ما در این بازی مستحق شکست نبودیم و حتی باید برنده می‌شدیم. بازی روان و خوبی را به نمایش گذاشتیم، اما متاسفانه داور بازی آنقدر بد عمل کرد که بازنده شدیم. این اولین باری نیست که ما از داوری ضربه می‌خوریم، بلکه در 5،6 بازی گذشته اشتباهات داوری زیادی علیه ما بوده است.

وی ادامه داد: دیگر خسته شدیم آنقدر که سکوت کردیم. تیم ما به اندازه کافی مشکل دارد. ما تنها تیم لیگ برتر هستیم که 35 درصد پول گرفتیم. با وجود این مشکلات از جان مایه می‌گذاریم تا هواداران پارس جنوبی را خوشحال کنیم. با این همه مشکل، داوران هم علیه ما کار می‌کنند. نمی‌دانیم باید با چند نفر بجنگیم.

مدافع پارس‌جنوبی جم درباره گل اول پیکان که به اعتقاد کارشناسان داوری با خطای آل‌کثیر روی او همراه بوده، تصریح کرد: بازیکن پیکان مرا هل داد و در تمام تصاویر مشخص است که او مرا شارژ می‌کند. برای من جالب است که کرمانشاهی به صحنه نزدیک بود و دید که آل‌کثیر روی من خطا کرده است.

نورمحمدی در ادامه افزود: حتی بین دو نیمه که با داور صحبت کردم و گفتم روی من خطا شده، کرمانشاهی گفت که بازیکن پیکان تو را هل داد، اما آنقدر شدت نداشت که خطا بگیرم! من نمی‌دانم بالاخره هل دادن خطا است یا خیر. اگر مرا هل داده که داور باید خطا می‌گرفت اما اینکه چطور گل را قبول کرد، باید از خودش سوال کنید.

وی با بیان اینکه کرمانشاهی قضاوت بسیار بدی داشت، گفت: او در صحنه پنالتی پیکان هم خطای بیرون از محوطه جریمه را پنالتی گرفت. به نظرم فدراسیون فوتبال باید به اشتباهات داوری ورود کند تا مشکلات تیم‌هایی مانند ما که مظلوم واقع می‌شویم، کمتر شود.

مدافع پارس جنوبی در مورد دیدار تیمش مقابل ذوب آهن در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر خاطرنشان گرد: ما انگیزه زیادی داریم تا سه امتیاز این بازی خانگی را بگیریم. امیدوارم دیگر اشتباهات داوری گریبان تیم ما را نگیرد و بتوانیم با شکست ذوب‌آهن، به وضعیت‌‌مان در جدول سر و سامان بدهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۴۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان