//
کدخبر: ۱۸۴۸۶۴ //

توضیحات فتاحی درخصوص دلیل محروم نشدن محسن مسلمان!

محسن مسلمان روز گذشته مقابل ماشین سازی کارت زرد گرفت و 4 کارته شد ولی یکی از کارت زردهای او در ذوب آهن ثبت شده است.

توضیحات فتاحی درخصوص دلیل محروم نشدن محسن مسلمان!
به گزارش فرتاک نیوز،

روز گذشته محسن مسلمان چهارمین حضور خود را در ترکیب تیم فوتبال سپاهان تجربه کرد و در آماری جالب توجه، سومین کارت زرد فصل را دریافت کرد. او در دیدار برابر تیم های سپیدرود، پارس جنوبی جم و در نهایت ماشین سازی کارت گرفت تا فقط دیدار برابر استقلال باشد که او در زمین بوده و بدون دریافت کارت از زمین خارج شده.

نکته جالب توجه دیگر اینکه مسلمان که نیم فصل اول را در تیم همشهری سپری کرد، در دیدار برابر تیم فعلی خود کارت زرد گرفت تا با احتساب کارت زردی که در دیدار برابر سپاهان دریافت کرده، شمار کارت‌هایش به عدد 4 برسد و طبق قانون هر بازیکنی چهار کارته شود از حضور در یک بازی محروم می شود.

مهدی ترابی در شرایطی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست که در اولین دیدار نیم فصل دوم به دلیل محرومیت نتوانست برای تیم جدیدش بازی کند ولی سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در این زمینه توضیحاتی ارائه داده است.

فتاحی در گفتگو با "ورزش سه" تاکید کرد :« مورد ترابی متفاوت با مسلمان بود. در واقع طبق قانون، محرومیت یک بازیکن به تیم بعدی منتقل می شود ولی کارت زردهایش نه؛ پس کارت زردی که مسلمان در ذوب آهن دریافت کرده به حضورش در سپاهان ارتباطی پیدا نمی کند و او علیرفم دریافت سه کارت زرد، مشکلی برای دیدار برابر پدیده ندارد.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۸۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان