//
کدخبر: ۳۸۰۱۵۸ //
به مناسبت هفته بصیرت انجام گرفت؛

برگزاری نشست بصیرتی‌سیاسی به مناسبت حماسه ۹‌دی در کرمانشاه

نشست بصیرتی،سیاسی و روشنگری به مناسبت حماسه ۹‌ دی و هفته بصیرت در سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه برگزار شد.


برگزاری نشست بصیرتی‌سیاسی به مناسبت حماسه ۹‌دی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام والمسلمین مسلم کماسی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه در این نشست که با حضور بسیج اقشار برگزار شد  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری نهم دی‌ماه را ایام‌الله نامید و گفت: نباید بگذاریم این ایام‌‌‌الله‌ها به فراموشی سپرده شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه افزود:  در نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸حضورحماسی، خودجوش و همراه با بصیرت مردم علیه فتنه‌گران باعث شد نقشه‌های افراد متوهم نقش بر آب شود.IMG_20221229_115829_633

وی تصریح کرد:‌ فتنه‌گران طی هشت‌ماه به مقدسات ما توهین کردند، اینها کسانی بودند که اگر در عاشورا هم حضور داشتند اعمال خود را تکرار می‌کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج افزود: نهم دی تجدید پیمان با ولایت فقیه و روز وفا به عهد بود و مردم در این روز به دشمنان ثابت کردند که در حمایت از نظام و انقلاب از هیچ کاری فروگذار نخواهند کرد و همواره پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود.

حجت‌الاسلام کماسی اضافه کرد: شاید گرد و‌غبار فتنه و انحرافات حق را بپوشاند اما مردم ما در دام این فتنه‌ها نخواهند افتاد و با بصیرت خود مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب می‌‌کوبند.

 وی خاطرنشان کرد: اصل انقلاب به سرعت در حال پیشرفت است و نظام ما متصل به بعثت پیامبر، غدیر امیرالمومنین و عاشورای حسین(ع) است که هرگز فراموش نخواهد شد و اگر روزی اینها فراموش شوند انقلاب ما هم فراموش خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج یادآور شد:دشمنان هیچ‌گاه از فتنه‌انگیزی دست بر نخواهند داشت و همواره در تلاش بوده‌اند تا با ابزار متفاوت هجمه‌هایی را ایجاد نمایند اما دلگرمی همه ما این است که آنها رو به زوال هستند و انقلاب اسلامی هر روز مقتدر‌تر از قبل ظاهر می‌شود.

 

 وی در پایان دلخوش بودن عده‌ای به اغتشاشات اخیر را نشانه عقب‌ماندگی‌ذهنی دانست و گفت: آمریکا نمی‌تواند بحران‌های خودش را مهار نمایند چطور می‌تواند از مردم ما حمایت کند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۱۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان