//
کدخبر: ۱۹۸۴۹۲ //

سردار آزادی: بیانیه گام دوم انقلاب نسخه علنی عدالت‌خواهی و نقشه راه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی است

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری نسخه علنی عدالت خواهی و نقشه راه چهل سال انقلاب اسلامی است.

سردار آزادی: بیانیه گام دوم انقلاب نسخه علنی عدالت‌خواهی و نقشه راه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار عبدالرضا آزادی عصر امروز در همایش عدالت خواهی از نهضت مشروطه تا گام دوم انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد اظهار داشت: جمهوری اسلامی بر پایه دین مداری و مردم سالاری تأسیس شده است.

وی افزود: نهضت مشروطیت حرکتی از متن مردم برای مقابله با استبداد داخلی و استعمار خارجی و جنبش عدالتخواهی بود.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطر نشان کرد: نهضت مشروطیت و صنعت ملی شدن نفت پشتوانه انقلاب اسلامی بود ولی اتقلاب اسلامی برخلاف این دو نهضت دارای نقشه راه  ومنشور مشخص بود.

 سردار آزادی تصریح کرد: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری نسخه علنی عدالت خواهی و نقشه راه چهل سال انقلاب اسلامی است.

عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی هم در این همایش اظهار داشت: دشمنان به دنبال به زیر سؤال بردن 40سال گذشته انقلاب هستند و رسالت ما آگاهی و بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در ادامه ابراز کرد : جنبش مشروطه جنبش عدالت خواهی و ظلم ستیزی بود ولی بعد از پیروزی انقلاب مشروطیت با اختلاف بین رهبران نهضت مشروطه به نتایج مطلوب نرسید.

وی افزود: جنبش مشروطه و رهبران بعد از پیروزی دچار اختلاف شدند و انقلاب مشروطه شکست خورد و نتیجه‌اش ادامه استبداد قاجار و استبداد پهلوی بود و استفاده از تجربیات 40ساله گذشته انقلاب نقاط ضعف و قوت را مشخص کرده و باعث می‌شود گام‌های40ساله دوم را محکم‌تر برداریم.

 مسلم اورنگی رئیس بسیج فرهنگیان  آذربایجان شرقی نیز در این همایش اظهار داشت: انقلاب مشروطیت به دنبال عدالت خواهی و مبارزه با استبداد بوده و این انقلاب از تحولات سرنوشت ساز تاریخ ایران بود و تبریز در این انقلاب نقش بی بدیلی داشت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:  بیانیه گام دوم انقلاب رهبری سرلوحه کار مجموعه بوده و نزدیک 30هزار فرهنگی استان از این بیانیه رهبری استقبال و حمایت کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۴۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان