//
کدخبر: ۸۰۴۴ //
فرمانده سپاه کرمان:

ایران جزو ۷ قدرت برتر دنیا است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دشمنان ما اذعان دارند که جمهوری اسلامی جزو هفت قدرت برتر دنیا است.

ایران جزو 7 قدرت برتر دنیا است

به گزارش فرتاک نیوز، سردار روح‎الله نوری شامگاه پنجشنبه در مراسم تجلیل و تکریم فعالان رسانه‎ای بسیج کرمان با گرامیداشت یوم‎الله 22 بهمن ماه اظهار داشت: انقلاب اسلامی قدرت‎آور است، قدرتی که حکومت طاغوت را سرنگون کرد و کشور را به دست گرفته و برنامه‎های خود را جاری می‎کند.

وی بیان داشت: در جمهوری اسلامی انقلاب ما قدرت‎آور است، راهپیمایی میلیونی 22 بهمن ماه، حضور باشکوه پای صندوق‎های رأی، مساجد و نفوذ کلام نخبگان دینی و انقلابی حامیان انقلاب هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: قدرت تنها در توپ و تانک نیست، اعتقادات، انگیزه، اراده و وحدت حامیان نخبگان دینی، حوزوی و سیاسی روز به روز انقلاب را قدرتمندتر می‎کنند.

نوری ابراز داشت: مراکز پژوهشی دنیا به قدرتمندی انقلاب اسلامی اذعان دارند.

وی گفت: قدرت امام راحل موجب شد تا بدون شلیک حتی یک تیر از سوی یاران ایشان، لشکر تا دندان مسلح را عاشق خود کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: دشمنان ما اذعان دارند که جمهوری اسلامی جزو هفت قدرت برتر دنیا است و قدرت انقلاب اسلامی قابل مقایسه با قبل نیست.

نوری بیان داشت: شرایط جمهوری اسلامی دشمنان را نگران کرده، بنابراین شاهد اسلام‎هراسی، شیعه‎هراسی، دخالت و اتهام حامی تروریست بودن به ایران هستیم.

وی تصریح کرد: قدرت انقلاب اسلامی قدرتی خدادادی است که بعضاً آن را نادیده گرفته‎اند و قدرت پوشالی استکبار جهانی را قوی جلوه می‎دهند تا روحیه حامیان انقلاب اسلامی تضعیف شود.

نوری این اقدام دشمنان انقلاب اسلامی را نهایت کوته‎نظری آن‎ها دانست و گفت: ولایت فقیه، سیره انقلاب اسلامی، شهدا و مردم متدین برای ما قدرت‎آور است.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۰۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان