//
کدخبر: ۱۷۸۷۵۰ //

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی: استراتژی‌های مدنظر رهبری در همه امور ملاک عمل قرار گیرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب و برای تحقق شعار سال و پیشرفت در همه امور باید هم‌افزایی صورت گیرد، گفت: استراتژی‌های مدنظر رهبری در همه امور ملاک عمل قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی:
استراتژی‌های مدنظر رهبری در همه امور ملاک عمل قرار گیرد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری در دیدار نوروزی با رییس سازمان بسیج رسانه و بسیج هنرمندان آذربایجان‌غربی با تاکید بر هم‌افزایی در راستای پیشرفت و آبادانی اظهار کرد: معیارها واستراتژی‌های مقام معظم رهبری که جذب حداکثری قلوب در راستای اهداف انقلاب اسلامی است، باید در همه امور اجرایی و فرهنگی مدنظر قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه همگان باید از پرتو نظام جمهوری اسلامی و سایه نظام ولایی بهره‌مند شوند، تصریح کرد: دایره نظام اسلامی بسیار وسیع و گسترده است و باید با ایجاد انگیزه و تحول در بین همه اقشار باعث حرکت روبه جلو شده و پیشرفت و آبادانی را برای مناطق مختلف کشور رقم بزنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جاری شدن سیل در برخی نقاط کشور و تشکر از مردم  نوع‌دوست و همه نیروهای امدادی در کمک به آسیب دیده‌گان اذعان کرد: با وجود بروز مشکلات عدیده برای بسیاری از هموطنان در پی بارندگی‌های اخیر، وفور نعمت آب را در کشور شاهد بودیم، به طوری که حدود پنج میلیارد مترمکعب آب شرب در نقاط شدیداً کم‌آب، در دسترس قرار گرفت.

خدایاری با بیان اینکه به برکت بارش‌های بهاری سفره‌های آب زیرزمینی نیز پر شده‌اند، خاطر نشان کرد: پس از سال‌ها ورود حجم عظیم آب به دریاچه ارومیه موج امید را در این دریاچه و ساکنان اطراف آن ایجاد کرده و دغدغه و نگرانی مردم از بابت عدم زندگی در این مناطق را کمی کاسته است.

وی آگاهی مسؤولان از ضعف‌های آینده‌نگری، مهندسی، راه سازی و شهرسازی را از دیگر برکات سیل‌های اخیر در کشور عنوان کرد و گفت: مردم نیز اکنون نسبت به محل زندگی خود حساس شده‌اند و از این پس باید شاهد برنامه‌ریزی‌های دقیق مدیریتی و مردمی در زمینه محل سکونت باشیم.

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی هم در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات متنوع و متعدد فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در طول سال گذشته گفت: مدیریت جهادی یکی از الزامات بنیادین به منظور تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است که از طریق بکارگیری تدبیر، تجربه و تخصص همراه با پایداری بر اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی حاصل می‌شود.

مهرزاد صدقیانی با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش بسیار مؤثری در تحقق شعار سال دارند و می‌توانند به عنوان اتاق فکر مسؤولین را در امور اجرایی یاری کنند، گفت: رسانه‌ها می‌توانند با تولید محتوای مناسب و اقناع افکار عمومی، علاوه بر مشارکت در مدیریت کشور، مردم را به این سطح از آگاهی برسانند که شتاب چرخ‌های اقتصادی و ایجاد اشتغال، به رونق تولید وحمایت از کالای ایرانی با محوریت اقتصاد مقاومتی بستگی دارد.

وی با اشاره به برگزاری موفق جشنواره رسانه‌ای ابوذرگفت: به نمایندگی از اصحاب رسانه، از فرمانده سپاه شهداء، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان‌غربی و شهردار ارومیه در برگزاری موفق اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تقدیر و تشکر می‌کنم.

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج رسانه در سال پیش‌رو گفت:‌ امسال علاوه بر برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، دوره‌های آموزش سواد رسانه‌ای و اخلاق رسانه‌ای از اولویت‌دارترین برنامه‌های این سازمان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۷۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان