//
کدخبر: ۲۸۹۲۷۲ //

اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در سطح پایگاه‌های بسیج بافت

فرمانده سپاه شهرستان بافت با تأکید بر نقش جوانان در بیانیه گام دوم گفت: برنامه‌های مختلفی را در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در سطح پایگاه‌های بسیج داریم و سعی می‌کنیم از تمام ظرفیت‌ها که اصلی‌ترین آن بحث مطالبه‌گری است، استفاده کنیم.

اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در سطح پایگاه‌های بسیج بافت

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مراسم اولین همایش بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستان بافت اظهار داشت: جوانان و علی‌الخصوص دانشجویان و مجموعه بسیج دانشجویی باید تمام تلاش و همت خود جهت اجرایی کردن بیانات مقام معظم رهبری را داشته باشند.

وی گفت: لذا مجموعه بسیج دانشجویی شهرستان بافت بر آن شد، همایشی جهت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برگزار کند تا جوانان و دانشجویان به رسالت عظیمی که امام خامنه‌ای در چهل ‌ساله دوم انقلاب بر دوششان نهاده‌اند را بهتر و بیشتر درک کنند.

مصطفی امام‌بخش فرمانده سپاه شهرستان بافت با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه است، اظهار داشت: بسیج در جهان اسلام گسترش پیدا کرده، بسیج مردمی و امیدآفرین است و تفکر بسیجی در تنگناها گره‌گشا است.

وی با تأکید بر نقش جوانان در بیانیه گام دوم عنوان کرد: برنامه‌های مختلفی را در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در سطح پایگاه‌های بسیج داریم و سعی می‌کنیم از تمام ظرفیت‌ها که اصلی‌ترین آن بحث مطالبه‌گری است، استفاده کنیم.

به گزارش فرتاک نیوز، مجید زنداقطاعی فرماندار بافت در مراسم اولین همایش بیانیه گام دوم اظهار کرد: اعتقادی که امام خمینی (ره) به نقش مردم در سرنوشت کشور دارد باعث تشکیل بسیج شد که این فکر و باور امام خمینی بسیار مترقی است و هرکجا که حضور مردم را داشته‌ایم، پیشرفت کرده‌ایم.

وی بابیان اینکه نقش جوانان بسیار مهم است، گفت: حضور مردم همین حضور بسیج در عرصه‌های مختلف است و هر زمان مردم در قالب بسیج در کاری ورود کردند آن کار موفق بوده است.

زنداقطاعی بیان کرد: نکته اصلی که مقام معظم رهبری در بیانه گام دوم فرموده‌اند درس گرفتن از گذشته است که درس گرفتن از گذشته باعث می‌شود مسیر را برای آینده بهتر بشناسیم و در بیانیه گام دوم تأکید بر نقش جوانان، افزایش مشارکت مردم، مدیریت جهادی و تفکر بسیجی شده است.

حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امام‌ جمعه بافت با اشاره به جایگاه بسیج در گفتار امام راحل اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمودند، حل مشکلات کشور در دولت حزب‌الهی جوان است و اکنون باید زمینه این فرمایش رهبری را فراهم کنیم و نقشه راه دولت حزب الهی جوان بیانیه گام دوم است.

وی با بیان اینکه 7 موضوع در دستور کار دولت حزب الهی و جوان است گفت: علم و پژوهش است یکی از معیارهای پیشرفت کشورها مدنظر قرار می‌گیرد و در علم و پژوهش در گام نخست انقلاب برخی چهره‌ها همچون پدر موشکی ایران درخشیده‌اند.

امام‌جمعه بافت عنوان کرد: معنویت و اخلاق یکی از دستور کارهای دولت حزب‌الهی و جوان است اگر حاج‌قاسم یک مکتب شده است محورش معنویت و اخلاق بوده است.

محمدزاده گفت: اقتصاد یک نکته کلیدی و تعیین‌کننده در نظام اسلامی است که متأسفانه عقب هستیم چندین سال شعارهای سال انتخاب‌شده توسط رهبری اقتصادی هستند ولی متأسفانه آن‌هایی که باید عمل می‌کردند، نکردند و بخش قابل ‌توجهی از مشکلات اقتصادی قابل‌ حل است.

وی با بیان اینکه دشمن از همه لحاظ ناامید است و فقط امید دشمن اقتصاد و تحریم‌ها است، عنوان کرد: باید تلاش کنیم سبک زندگی اسلامی ایرانی خود را حفظ کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۲۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان