//
کدخبر: ۳۷۲۴۶۲ //
مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانیت:

دشمن به دنبال برهم زدن نظم و امنیت جامعه است

کرمانشاه- مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانیت گفت: دشمن به دنبال برهم زدن نظم و امنیت جامعه است.

دشمن به دنبال برهم زدن نظم و امنیت جامعه است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام حجت الله فاضلی بعد از ظهر پنجشنبه در آئین هم اندیشی نخبگان فرهنگی و قرآنی که به همت سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: زواری که در اقدام تروریستی شیراز و حرم شاهچراغ به شهادت رسیدند از تمام مردم ایران اسلامی بودند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران به دنبال ایران ضعیف هستند و امروز جهاد تبیین که سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، بسیار مهم است.

مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانیت تصریح کرد: در حوادث اخیر کشور که توسط معاندین انقلاب ساماندهی می‌شد نیروی انتظامی به عنوان حافظ نظم و امنیت مورد هجمه و هجوم قرار گرفت زیرا پلیس برقرار کننده امنیت جامعه است.

فاضلی با اشاره به فعالیت گسترده رسانه‌ای دشمنان، بیان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی و همیشگی دشمنان انتقال اطلاعات نادرست و تغییر دادن جای شهید و جلاد است تا سبب گمراهی جوانان شوند و اطلاع رسانی به موقع نیاز اصلی امروز جامعه است.

وی با اشاره به اینکه تقاضای مردم برخورد سخت با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه است، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در دهه ۶۰ نیز قربانی ترور گروهک منافقین بوده و امام جمعه وقت کرمانشاه نیز در محراب نماز به شهادت رسید و حتی سران قوای کشور را نیز به شهادت رساندند و ترور کردند اما انقلاب اسلامی با اقتدار به راه خود ادامه داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۴۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان