//
کدخبر: ۲۹۳۹۷۱ //

۹ دی کشیدن خط بطلان بر چهره نفاق جدید بود

هیأت مؤسس جمعیت گفتمان انقلاب در بیانیه‌ای به مناسبت 9 دی تأکید کرد: 9 دی در حقیقت بینش عمیق آحاد مردم در تشخیص جهت حق و حقیقت و کشیدن خط بطلان بر چهره نفاق جدید بود.

9 دی کشیدن خط بطلان بر چهره نفاق جدید بود
به گزارش فرتاک نیوز،

 هیأت مؤسس جمعیت گفتمان انقلاب به‌مناسبت یوم‌الله 9 دی، بیانیه‌ای صادر کرد که متن کامل آن را در ادامه می‌خوانید.

مقام معظم رهبری:

«این گام دوم، انقلاب را به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه) هست نزدیک خواهد کرد.»

«امت» و «ولایت» دو بال پرواز و بالندگی انقلاب اسلامی هستند و «نهم دی ماه ۱۳۸۸» تجلی عینی مفهوم ذوب در ولایت بود. در حقیقت بینش عمیق آحاد مردم در تشخیص جهت حق و حقیقت و کشیدن خط بطلان بر چهره نفاق جدید و برچیدن بساط فتنه‌گران در دفاع از حریم ولایت از یکسو نویدبخش به ثمر نشستن تلاش‌های پیوسته مقام عظمای ولایت در جهت بصیرت‌افزایی امت بود و از سوی دیگر خروش دینی و بصیرت عاشورایی مردم را به مثابه پیامد طبیعی احساس تکلیف امت برای پاسداری و قدرشناسی از بال دیگر انقلاب معرفی کرد. از این رو ۹ دی به درستی شایسته عنوان «روز بصیرت و میثاق دوباره امت با ولایت است».

«هیأت مؤسس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی» ضمن گرامیداشت افتخار و حماسه جاودانه یوم‌الله ۹ دی بر روح پاک و پرفتوح سردار دلها «شهید سپهبد قاسم سلیمانی»، بزرگ پرچم‌دار ولایت در مبارزه با فتنه‌های داخلی و بیرونی درود فرستاده و خود و همگان را به افزایش بصیرت و تبعیت از رهبری که رمز توانمندی کشور و پیروزی آرمان‌های انقلاب است، فرامی‌خوانیم.

هیأت مؤسس جمعیت گفتمان انقلاب

۹ دی ۱۳۹۹

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۹۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان