//
کدخبر: ۲۳۵۸۷۷ //

شهید سلیمانی اولین و بزرگترین شهید گام دوم انقلاب است/ انتقام از آمریکا نباید عقب بیافتد

امام جمعه پیشوا گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اولین و بزرگترین شهید گام دوم انقلاب اسلامی است و انتقام سخت از آمریکای تروریست به هیچ وجه نباید عقب بیافتد.

شهید سلیمانی اولین و بزرگترین شهید گام دوم انقلاب است/ انتقام از آمریکا نباید عقب بیافتد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله باقری امام جمعه پیشوا شامگاه امروز در آیین گرامیداشت شهدای مقاومت و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) این شهرستان اظهار کرد: در این ایام ملت ایران و کشورهای مقاومت که دل شکسته‌اند و داغ سنگینی را تحمل می‌کنند، عشق خود را به اهل بیت و انقلاب تمام و کمال نشان دادند.

وی افزود: متاسفانه تعدادی از عزیزان و مشتاقان به مکتب عشق و شهادت در کرمان جان خود را از دست دادند، خداوند متعال روح این عزیزان را با شهدا محشور کند.

حجت‌الاسلام باقری با اشاره به حضور پرشور مردم در تشییع شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد: جمعیت ۷ میلیونی در تهران و میلیون‌ها نفر جمعیت در دیگر شهرها برای تفکر قاسم سلیمانی آمدند، سلیمانی در مکتب اهل بیت و دین و مقاومت رشد کرد، در این مکتب را امام عزیز باز کرد و مقام معظم رهبری ۳۰ سال زنده نگه داشته است.

باقری با اشاره به اینکه آمریکا و ترامپ با این اقدام ترسیده است، بیان کرد: دهان‌ها باید برای بعضی از افراد در کشور بسته شود و قفل زده شود؛ آن زمانی که سر شیعیان را می‌بریدند و شیعه را به حساب نمی‌آوردند گذشت و تمام شد وقتی درباره بالاترین رده و قله سپاه ایران این مردک ملعون ترامپ اظهار نظر می‌کند یعنی خیلی ترسیده است. 

وی با بیان اینکه امروز به شهدای مقاومت و ابومهدی و قاسم سلیمانی مدیون هستیم، ادامه داد: حتما یک مسئله الهی پشت سر این خروش میلیونی مردم در تشییع شهدای مقاومت است، سلیمانی یک سیاس‌مدار در تراز انقلاب اسلامی بود قاسم سلیمانی یک جلسه با پوتین رئیس جمهور روسیه گذاشت و او را قانع کرد.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه باید هرچه زودتر انتقام گرفته شود، اذعان کرد: امروز مردم تشنه انتقام سخت و دردآور هستند بنابراین این انتقام نباید عقب بیافتد. 

امام جمعه پیشوا تصریح کرد: روحیه شهادت طلبی و انتقام‌گیری مردم در این روزها مانند روحیه اول انقلاب شده است، شهید سلیمانی در گام دوم انقلاب اولین و بزرگترین شهید است مردم را بیدار کرد و برگرداند خیلی‌ها باورشان شده بود با اتفاقات آبان ایران نابود می‌شود خون قاسم سلیمانی کشور را نجات داد و خیلی‌ها را رسوا می‌کند.

حجت‌الاسلام باقری در پایان با اشاره به شهادت شهید بهشتی خاطرنشان کرد: همانطور که با شهادت شهید بهشتی منافقین رسوا شدند با شهادت شهید سلیمانی استکبار داخلی و خارجی هم رسوا می‌شوند، این انتقام را فقط طرف مسئولین نظامی نبریم آنها باید جواب قاطعانه دهد به موقع جواب می‌دهند اما بقیه مدیران وظیفه‌ای ندارند؟

وی افزود: سپاه و ارتش آماده هستند و انتقام سختی خواهیم گرفت؛ همه مردم باید با کارهای خود با خرید کالای ایرانی و دانستن سبک زندگی ایرانی از دشمن انتقام بگیرند مطالبه جدی مردم انتقام سخت است انتقامی که آمریکایی‌ها از این منطقه بروند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۸۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان