//
کدخبر: ۲۳۴۲۰۰ //

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد: درایت مقام معظم رهبری سبب خاموشی آتش فتنه ۸۸ شد

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایجاد اختلاف و تفرقه در دستور کار دشمنان در فتنه ۸۸ بود، گفت: درایت مقام معظم رهبری سبب خاموشی آتش فتنه ۸۸ شد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد: درایت مقام معظم رهبری سبب خاموشی آتش فتنه ۸۸ شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سید محمد حسینی در مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی که عصر امروز در مسجد غدیریه نظرآباد برگزار شد اظهار داشت: با توجه به موقعیت کنونی ایران دشمن ما را آرام نمی‌گذارد.

وی با اشاره به 9 دی و حماسه آفرینی مردم بصیر ایران در این روز ، افزود: 9 دی روز بصیرت و خروش ملت ایران علیه فتنه است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد  اسلامی با بیان اینکه مردم سراسر کشور با حضور خود در راهپیمایی 9 دی حماسه دیگری را خلق کردند، بیان کرد: مردم در سراسر کشور با حضورشان آتش آن فتنه را خاموش کردند.

حسینی با بیان اینکه توصیه رهبر معظم انقلاب این بود که 9 دی نباید فراموش شود، گفت: دشمن برای رسیدن به اهداف خود در زمان فتنه برنامه داشت و طرح‌هایی برای این کار در دستور کار دشمن بود.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد  اسلامی با بیان اینکه درایت رهبری و سعه صدر بزرگواری و بزرگ منشی ایشان سبب شد تا مردمی با سیاه نمایی  تحت تاثیر عواطف و احساسات قرار گرفته بودند راه خود را  از فتنه جدا کنند،عنوان کرد: در روز 9 دی همه گروه‌ها و طوایف و قومیت‌ها با حضور خود انسجام و وحدت خود را به جهانیان نشان دادند.

حسینی با بیان اینکه در این میان عده ای شکاف، اختلاف و درگیری در داخل ایجاد کردند،گفت: هدف دشمن این بود که ما مشغول برادرکشی در داخل کشور شویم که هوشیاری مردم سبب شد نقشه دشمنان نقش بر آب شود.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد انقلاب اسلامی 9 دی با این حماسه روز بصیرت نامگذاری شد،تصریح کرد: در این روز مردم نشان دادند که در  زمان لازم در کنار انقلاب و نظام هستند.

حسینی با بیان اینکه مردم تعیین کننده  سرنوشت هستند و در فتنه 88 به دنبال این بودند که اقتدار نظام را خدشه دار کنند،گفت: در فتنه 88  فتنه گران می‌خواستند   اقتدار و جمهوریت نظام را خدشه دار کنند  که با ایستادگی مقام معظم رهبری در مقابل این جریان فتنه گران ناکام ماندند،رهبری معظم انقلاب در مقابل قلدری‌ها ایستاد و اجازه بدعت  در این زمینه را نداد و از انقلاب دفاع کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۲۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان