//
کدخبر: ۳۷۲۱۰۹ //
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

تقویت حُب‌حسین (ع) باعث پیشرفت جامعه می‌شود/ موکب‌داران سلامت بدون چشمداشت خوش درخشیدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آیین تجلیل از موکب‌داران بهداشت و درمان گفت: تقویت حُب‌حسین (ع) باعث پیشرفت جامعه می‌شود.

تقویت حُب‌حسین (ع) باعث پیشرفت جامعه می‌شود/ موکب‌داران سلامت بدون چشمداشت خوش درخشیدند
به گزارش فرتاک نیوز،

قباد محمدی در آیین تجلیل از موکب‌داران بهداشت و درمان در پیاده‌روی با شکوه اربعین که صبح امروز (سوم آبان‌ماه) باحضور فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) و مدیران و مسئولین موکب‌ها برگزار شد اظهار کرد: موکب‌داران سلامت بدون هیچگونه چشمداشتی خوش درخشیدند و خدماتی بهداشتی و درمانی خوبی را به زوار اربعین ارائه دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تقدیر از زحمات سپاه، ارتش، هلا‌ل‌احمر، بسیح اورژانس و تمامی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی و.. در خدمت‌رسانی به زائرین اربعین گفت: قبل از شروع پیاده‌روی اربعین نگران تصادفات شدید در مسیر بودیم که خوشبختانه با تدابیر انجام شده با کمترین تلفات در این تصادفات مواجه شدیم.

وی گرمازدگی زائرین را یکی دیگر از مشکلات شایع در پیاده‌روی اربعین عنوان کرد و افزود: با وجود شدت علائم گرمازدگی در ۲۰۰۰ نفر از زائرین خوشبختانه تلفاتی در این زمینه نداشتیم و تمامی زوار با سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشتند.

محمدی تقویت حب و دوستی با امام‌حسین (ع) را زمینه‌ساز ایجاد توفیقات بزرگ در جامعه و نظام اسلامی دانست و بیان داشت: اگر امروز پیشرفت‌ علمی در زمینه پزشکی، دارویی و تامین تجهیزات داریم و این توفیقات دشمنان را متعجب کرده به دلیل حُب حسین (ع) بوده که توانسته‌ایم در دوران‌های مختلف بر مشکلات فایق بیاییم.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه خدمات ارائه شده بخش بهداشت و درمان در پیاده‌روی اربعین را مطلوب اعلام کرد و افزود:هرچند کاستی‌ها و نواقصی بود اما خدمات سرپایی و تامین سرم و دارو به درستی انجام گرفت و امیداوریم بتوانیم سال‌آینده این نواقص را هم برطرف نماییم.

این مقام مسئول در گوشه‌دیگری از سخنانش با اشاره به اغتشاشات اخیر به دست عده‌ای نادان و بی اخلاق نیز گفت: اگر دشمنان اسلام و انقلاب برای دانشگاه شریف برنامه‌ریزی می‌کنند به دلیل ضربه خوردن از دانشجویان و اساتید نخبه این دانشگاه در کسب عناوین مختلف است، و حجاب زنان ایران اسلامی را نیز به این دلیل نشانه گرفته‌اند که نماد فرهنگ حسینی حجاب و عفاف و نماد غرب برهنگی است.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۱۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان