//
کدخبر: ۲۸۷۴۲۴ //

اجرای طرح بیماریابی همراه با آزمایش پی.سی.آر رایگان برای کارکنان شهرداری سمنان

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از اجرای طرح بیماریابی همراه با آزمایش پی.سی.آر رایگان برای کارکنان شهرداری سمنان خبر داد .

اجرای طرح بیماریابی همراه با آزمایش پی.سی.آر رایگان برای کارکنان شهرداری سمنان

به گزارش فرتاک نیوز ؛ محسن مظاهری سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان گفت : همزمان با پیک سوم شیوع کرونا و افزایش میزان مبتلایان در سطح شهر سمنان ، برنامه‌های بیماریابی کرونا در بین کارکنان شهرداری سمنان در دستور کار قرار گرفت .

مظاهری با اشاره به همکاری و مساعدت مرکز بهداشت شهرستان در اجرای این طرح گفت : طرح غربالگری کارکنان تاکنون در سه مرحله برای پرسنل شهرداری انجام شده و برای سایر کارکنان طبق برنامه زمان بندی انجام شده با هماهنگی کارشناسان مرکز بهداشت انجام می شود .

وی ادامه داد : طبق هماهنگی های صورت گرفته با مرکز بهداشت شهرستان سمنان ، آزمایش پی . سی . آر صرفا برای کارکنان بیماران علامت دار به صورت رایگان انجام می پذیرد و برای کارکنان با علائم مشکوک ابتلاء به بیماری کرونا و همچنین کارکنانی که در خانواده هایشان بیمار کرونایی داشتند و یا با اشخاص کرونایی در تماس بوده اند در مراکز ویژه خدمات جامع سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان آزمایش کرونا گرفته می شود.

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان خاطر نشان کرد : اجرای این طرح در پیشگیری از شیوع کرونا در بین کارکنان شهرداری سمنان بسیار تاثیرگذار است و سعی می شود از همه ظرفیت های شهرداری ، مرکز بهداشت و موسسه مهد کرامت در این خصوص استفاده شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۴۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان