//
کدخبر: ۱۲۶۷۸۹ //
مدیریت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه:

هیچ مشکلی در اسکان دانشجویان استان کرمانشاه نداریم

هیچ مشکلی در اسکان دانشجویان استان کرمانشاه نداریم
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر محمدرضا غلامی مدیریت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: امسال در بحث اسکان دانشجویان هیچ مشکلی نداریم.

او افزود: بالغ بر ۱۷۰۰تن از دانشجویان خواهر و برادر را می‌توانیم در خوابگاه‌ها اسکان دهیم.

دکتر غلامی به وضعیت کنونی خوابگاه‌ها اشاره کرد و افزود: بالغ بر دو میلیارد تومان در بازسازی خوابگاه‌های دانشجویی هزینه شده و در حال حاضر نیز فرایند نوسازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و پنجره‌های دوجداره هم در حال اجرا است.

مدیریت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در دانشکده پرستاری شهرستان سنقر هم حدود۱۰۰ دانشجو داریم که دو خوابگاه ویژه خواهران و برادران برای آنها در نظر گرفته شده است.

غلامی ادامه داد:خوابگاه مطهری میلاد در شهرک معلم هم داری ۶۰ واحد بازسازی شده است و سوئیت‌هایی با متراژ ۶۰ و ۴۰متری دو خوابه و یک‌خوابه را در اختیار دانشجویان متأهل قرار می‌دهد.

مدیریت فرهنگی و دانشجویی گفت: در حوزه  تربیت‌بدنی و آسیب‌های اجتماعی هم دو سالن تربیت‌بدنی و یک استخر در حال ساخت داریم  و ۱۲ رشته ورزشی ویژه آقایان و ۱۰ رشته ورزشی ویژه بانوان به صورت روزانه در فوق برنامه‌های دانشجویی اجرا می‌شود.

او افزود:  اداره مشاوره علوم پزشکی متولی مشاوره دانشجویی است که ۱۵تا ۲۰روانشناس و روانپزشک با آنها در ارتباط هستند و همه دانشجویان پرونده  مشاوره سلامت دارند.

دکتر غلامی ادامه داد:با توجه به نرخ ارز امسال ۱۰۰ تن دانشجو از عراق ثبت‌نام کرده‌اند که احتمالا تعداد این افراد افزایش می‌یابد محمد رضا غلامی وضعیت سلف سرویس‌های دانشجویی را مطلوب اعلام کرد و گفت: سال گذشته ۳۰۰میلیون تومان در بحث تجهیز سلف سرویس دانشگاه هزینه گردید و این سلف سرویس‌ها از حالت سنتی به صنعتی تبدیل شد و ۵نوع غذا را در منو قرار دادیم که به دلیل تنوع سلیقه و میزان رضایت مندی دانشجویان به بالاترین سطح خود برسد.

مدیریت دانشجویی دانشگاه رازی  در ادامه گفت: سال گذشته چندین کارگاه خبرنویسی و گزارش‌نویسی را برای ورود دانشجویان در بحث رسانه برگزار کردیم در مهرماه و آبان‌ماه ۹۷نیز میزبان مدیران مسئول، سر دبیرها و هیأت تحریریه نشریات خواهیم بود.

خبرنگار: طیبه دولت‌آبادی و فاطمه زردویی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۷۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان