//
کدخبر: ۶۶۵۶۶ //

جواد رضویان با «لیموترش» میهمان هیسپان

سینمایی «لیموترش» با بازیگران طناز خود، جواد رضویان و ارژنگ امیرفضلی به هیسپان تی وی می آیند تا مخاطبان اسپانیایی زبان خود را با سینمای طنز ایرانی بیشتر آشنا کنند.

جواد رضویان با «لیموترش» میهمان هیسپان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی هیسپان، فیلم سینمایی «لیمو ترش» به کارگردانی و بازیگری جواد رضویان مطابق شنبه های هیسپان تی وی که فیلمی سینمایی برای مخاطبان اسپانیایی زبان خود پخش می کند، میهمان این شبکه پرمخاطب شده است.

 

در خلاصه این فیلم طنز آمده است: بهروز که لیسانس پرستاری دارد و با مادر و خواهرش زندگی می کند، از کار اخراج شده و به کمک شوهر خواهرش سیاوش به دنبال کار می گردد که درنهایت به عنوان پرستار پیرمردی به نام مظفر مشغول به کار می شود. سیاوش که وضع مالی خوبی ندارد، برای مظفر کیسه دوخته و تصمیم می گیرد عمه اش را که بیوه است، برای ازدواج به مظفر معرفی کند. ولی مظفر با دیدن مادر بهروز از او خوشش می آید و از او خواستگاری می کند....

 

فیلم سینمایی «لیمو ترش» به کارگردانی جواد رضویان، محصول سال 1389 است که ارژنگ امیر فضلی، هوشنگ حریرچیان، مارال فرجاد، احمد پورمخبر و جواد رضویان در آن به ایفای نقش می پردازند.

 

سینمایی طنز «لیمو ترش» شنبه ساعت 23:30 به وقت تهران به روی آنتن هیسپان تی وی می رود و فردای همان روز ساعت 13:30 بازپخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۶۵۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان