//
کدخبر: ۶۶۳۸۵ //

اعتراف عروس خائن به ارتباط های کثیف شوهرش!

من به فکر انتقام افتادم و برای پر کردن تنهایی خودم در فضای مجازی با فردی آشنا شدم.

اعتراف عروس خائن به ارتباط های کثیف شوهرش!
به گزارش فرتاک نیوز،

در حدود 6 سال قبل به عقد پسر عمویم درآمدم ازدواج ما به این صورت بود که پس از تولد، پدرانمان بر اساس سنت ما را به عقد هم در می آوردند و می گفتند: عقد دختر عمو و پسر عمو، در آسمان ها بسته شده است و دیگر توجه به علاقه و خصوصیات اخلاقی و مسئولیت پذیری نداشتند و با تمام مخالفت های من، پدرم به اجبار مرا به عقد او درآورد و من در سن 19 سالگی زمانی که اوج شور و نشاط جوانی ام بود به اجبار به عقد پسرعمویم درآمدم.

 

به خودم می گفتم که این سرنوشت من است و من باید با این سرنوشت کنار بیایم چاره ای نداشتم.

 

رابطه ما در این دوران رابطه سرد و خشک و بدون عاطفه و محبت زناشویی بود تا اینکه در همان دوران نامزدی من متوجه تماس های مشکوک همسرم با فردی دیگر شدم و واکنش نشان دادم و همسرم گفت که از همان اول علاقه ای به من نداشته و به اجبار خانواده با من ازدواج نموده است. پس از فهمیدن این موضوع خانواده ها وارد عمل شدند و همسرم تعهد داد که ارتباطش را قطع کند و مدتی این کار را کرد و من پس از فهمیدن این موضوع با وی سرد برخورد می کردم تا اینکه پس از گذشت 2 سال دوباره متوجه خیانت  همسرم شدم و این بار دیگر به خانواده اطلاع ندادم و پس از این موضوع همیشه احساس ناامیدی، غمگینی و تنهایی و نفرت از مردان را داشتم.

 

و به خاطر عدم صداقت در رابطه و پنهان کار و عدم پایبندی به عهد و پیمان خود دیگر علاقه ای به ادامه زندگی با این فرد بی مسئولیت را نداشتم.

 

من به فکر انتقام افتادم و برای پر کردن تنهایی خودم در فضای مجازی با فردی آشنا شدم و با وی صحبت کردم و او هم از مشکلاتش در زندگی خود می گفت و از اینکه هر دو فردی را پیدا کرده بودیم که گوشی شنوا برای دردهایمان دارد.

 

یکدیگر را درک می کردیم و از این ارتباط راضی بودیم و در این جریانات یک رابطه عاشقانه بین ما ایجاد شد و من با او رابطه برقرار نمودم و زمانی که پیام ها و عکس های من در تلگرام  بود همسرم متوجه شد و من را از خانه بیرون کرد و ...

 

نظریه کارشناس

از عواملی که سبب بروز آسیب در مددجو گردید می توان به موارد زیر اشاره نمود

آموزش مهارت ارتباط و حل مسئله

دریافت حایت عالطفی

آموزش مهارت تصمیم گیری آموزش شیوه تربیتی درست به والدین

تقویت مهارت نه گفتن

اعتماد به نفس پایین

مشکل در تصمیم گیری، بی مسئولیتی همسر و تحریک پذیری

آموزش مهارت های زندگی و مشاوره پیش از ازدواج برای زوجین

ازدواج بر اساس فرهنگ های غلط

آگاهی در خصوص رابطه زوجین با فردی دیگر

روابط بی ثبات بادیگری

عدم صداقت در رابطه با همسر و پنهان کاری

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۶۳۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان