//
کدخبر: ۳۷۷۲۷۸ //
همزمان با بزرگداشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی؛

کرمانشاه میزبان «روایت حبیب» می‌شود

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری رویدادی ملی با عنوان " روایت حبیب" به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی هم‌زمان با 10 استان کشور خبر داد و گفت: این کاروان هنری از 23 تا 26 آذر در کرمانشاه به اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوعی خواهد پرداخت.

کرمانشاه میزبان «روایت حبیب» می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

افشین آزادی از برنامه کاروان "روایت حبیب" به‌عنوان طرح مشترک حوزه هنری و مکتب حاج قاسم یادکرد و افزود: روایت حبیب ویژه برنامه ای فرهنگی هنری درباره سردار شهید سلیمانی است که برای دومین سال متوالی در کشور در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه کاروان هنری «روایت حبیب» از 11 آذر از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در تهران فعالیت خود را آغاز کرده و اختتامیه آن نیز 13 دی هم‌زمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان خواهد بود، ادامه داد: مسیر این کاروان پس از تهران، استان‌های خراسان شمالی، مازندران، سمنان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، خوزستان، جزیره کیش، فارس، یزد و کرمان است.

آزادی گفت: کاروان روایت حبیب هم‌اکنون در مازندران اجرای برنامه دارد و قرار است در روزهای 23 تا 26 آذرماه، شهرستان‌های کرمانشاه، سرپل ذهاب و گیلان غرب میزبان این رویداد فرهنگی هنری باشند. 

وی در تشریح برنامه‌های کاروان "روایت حبیب" گفت: برنامه‌های این کاروان شامل هنرهای نمایشی، نقالی و پرده‌خوانی، نمایشگاه عکس و تجسمی، محفل نقد کتاب، کارگاه‌های هنرهای تجسمی، شب خاطره، ویژه‌برنامه‌های کودک و نوجوان، عصر شعر، موسیقی و سرود است که به فراخور شرایط هر استان این برنامه‌ها اجرا می‌شود.

آزادی گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است در زمان حضور این کاروان در استان برگزاری یک نگارخانه تخصصی از تصاویر شهید سلیمانی را در کرمانشاه خواهیم داشت.

آزادی گفت: برگزاری شب خاطره یکی دیگر از ویژه‌برنامه‌های کاروان حبیب در کرمانشاه است که روز 26 آذر در محل سینما آزادی برگزار می‌شود و در این مراسم همرزمان شهید سلیمانی به نقل خاطره با محوریت این شهید والامقام می‌پردازند.

وی افزود:همچنین کاروان روایت حبیب یک ویژه‌برنامه تلویزیونی هم در استان خواهد داشت که در محوطه تاریخی تاق بستان اجرا می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه به برنامه‌های کاروان روایت حبیب در دو شهرستان گیلان غرب و سرپل ذهاب هم اشاره کرد و افزود: کاروانی به نام "سفیر حبیب" که زیرمجموعه "کاروان حبیب" است قرار است در فاصله روزهای 23 تا 26 آذرماه یک روز در شهرستان سرپل ذهاب و یک روز در شهرستان گیلان غرب اجرای برنامه داشته باشد.

وی یادآور شد: این کاروان در قالب یک صحنه اجرای سیار است که به امکاناتی همچون تلویزیون شهری، سیستم صوتی و ... متصل است و برنامه‌های مختلفی از جمله تئاتر، نمایشگاه، موسیقی و ... را به دنبال خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۲۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان