//
کدخبر: ۲۷۵۹۱۹ //

برنامه‌ریزی آموزش و پرورش برای۳ میلیون و ۲۵۰ دانش‌آموز فاقد گوشی

مدیر کل توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه باید از هم‌اکنون برای تحصیل در سال آینده برنامه‌ریزی شود، گفت: برای ۳ میلیون و 250 هزار دانش‌آموز که دارای دسترسی به اینترنت و فاقد گوشی هوشمند برنامه‌ریزی شده و فکری خواهیم کرد.

برنامه‌ریزی آموزش و پرورش برای3 میلیون و 250 دانش‌آموز فاقد گوشی
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدرضا سیفی امشب در حاشیه مراسم افتتاح اتاق تولید محتوای آموزشی، الکترونیکی آموزش و پرورش و آیین رونمایی از برنامه 1400-1399 سند تحول اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر اظهار کرد: ایران به عنوان یکی از کشورهای موفق در زمینه آموزش در شرایط کرونایی بوده است.

مدیر کل مدیر کل توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سال تحصیلی گذشته ویروس کرونا در حالی شیوع یافت که ۷۰ درصد آموزش‌ها در مدارس ارائه شده بود، بیان کرد: با وجود غافلگیر شدن در برابر این بیماری برنامه‌ریزی مناسبی انجام شد تا فرآیند تحصیل متوقف نشود.

وی با اشاره به اینکه باید از هم‌اکنون برای تحصیل در سال آینده برنامه‌ریزی شود، گفت: برای3 میلیون و 250 هزار دانش‌آموز دارای دسترسی به اینترنت و فاقد گوشی هوشمند برنامه‌ریزی شده و فکری خواهیم کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در شهرستان ابهر ۲۶۳ مدرسه دایر است، عنوان کرد: یک هزار و ۸۴۵ همکار فرهنگی در این شهرستان فعالیت دارند.

عباس عزیزخانی با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا فعالیت مدارس با این شرایط تطبیق پیدا کرد، عنوان کرد: تولید محتوا و توزیع پک‌های آموزشی در شهرستان ابهر انجام شد.

وی با اشاره به خریداری گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان ابهری به مبلغ ۶۰ میلیون تومان، عنوان کرد: سعی شد زیرساخت‌های اینترنتی نیز تا حد ممکن آماده شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر افزود: آموزش و پرورش شهرستان آماده برگزاری کلاس‌های درس در مدارس با هر سه سناریو وضعیت سفید، زرد و قرمز را خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۹۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان