//
کدخبر: ۲۷۵۸۱۳ //

کتابهای درسی تا هفته اول شهریور در اختیار دانش آموزان

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس از۱۵ شهریور با رعایت دستورالعملهای بهداشتی بازگشایی می شود.


کتابهای درسی تا هفته اول شهریور در اختیار دانش آموزان

مظفر در نشست مشترک مسئولان آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد و رؤسای آموزش وپرورش ۱۳ شهرستان و منطقه استان افزود: کتابهای درسی تا هفته اول شهریور در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و مدیران مدارس امکانات وتجهیزات برای رعایت دستورالعملهای بهداشتی وضدعفونی کردن مدارس را انجام ومحتوای آموزشی تهیه وپس از بازگشایی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

به گزارش فرتاک نیوز،وی گفت: تهیه اطلاعات شناسایی موقعیت دانش آموزان و تعیین زمینه آموزش و چگونگی استمرار انجام و باید به خانواده ها اطمینان داده شود که فعالیت مدرسه با رعایت موارد بهداشتی و در کمال آرامش انجام می شود.

مدیرکل ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات وزارت آموزش وپرورش افزود: تدریس مجازی از طریق شاد و آموزشهای تلویزیونی انجام و ساعتهای آموزش هر درس در ابتدایی ۲۵ دقیقه و متوسطه ۳۵ دقیقه ارائه می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد که حضور وغیاب دانش آموزان روزانه انجام و کلاسهای مجازی نظر به برنامه درسی دانش آموزان در ساعات مشخص برگزار می شود.

مظفر همچنین با اشاره به اینکه معلمان با تلاش های وافر در جهاد علمی شرکت و در دوران تعطیلات کرونایی زیباترین جلوه های خدمت را خلق کردند گفت: بخش دوم ضرورت تحقق هدف در آموزشهای مجازی خانواده ها هستند که انتظار داریم مانند سال گذشته همکاری ومساعدت لازم را انجام دهند.

مظفر ادامه داد: مدیران مدارس نقش اساسی واصلی در راهبری ومدیریت وبرنامه ریزی برای استمرار آموزش به کمک خانواده ها را برعهده دارند.

وی اظهار کرد: مشارکت ادارات- نهادها و دستگاههای اجرایی و ظرفیت دهیاران - بخشداران و شوراهای اسلامی نقش مهمی در مساعدت و مشارکت برای بازگشایی مدارس دارند.

 نماینده وزیر آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد خطاب به رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق گفت: استمرار نشست‌های پروژه مهر- برگزاری نشستهای شورای آموزش و پرورش و کیفی بخشی مصوبات برای بازگشای مدارس-نظارت مستمر وآماده سازی  مدارس از مهمترین اولویتهای بازگشایی است.

 وی در پایان تاکید کرد: ضرورت دارد اطلاع رسانی لازم در مورد نحوه ارتباط مردم با اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات انجام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۸۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان