//
کدخبر: ۱۷۷۷۸۳ //

مدارس مناطق سیل‌زده گنبدکاووس از ۱۷ فروردین دایر است

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: مدارس مناطق سیل‌زده این شهرستان از ۱۷ فروردین‌ماه پذیرای دانش‌آموزان است.

 مدارس مناطق سیل‌زده گنبدکاووس از ۱۷ فروردین دایر است
به گزارش فرتاک نیوز،

کمال‌الدین نظرنژاد امشب در جمع خبرنگاران از برطرف کردن مشکل آب‌گرفتگی مدارس آسیب‌دیده در سیل اخیر خبر داد و اظهار داشت: مدارس این مناطق از روز 17 فروردین‌ماه دایر است.

وی بیان کرد: در این شهرستان 60 واحد آموزشی شامل 36 مدرسه در مناطق شهری و 24 مدرسه در مناطق روستایی دچار آب‌گرفتگی شده بودند که مشکلات آنها برطرف شد.

نظرنژاد میزان خسارت وارده به مدارس گنبدکاووس در سیل اخیر را 22 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پس از فروکش کردن سیل، اقدامات لازم برای تخلیه گل و لای و شست شوی داخل کلاس‌ها انجام شده است.

وی بیان کرد: در سیل اخیر، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به همراه معاونان، کارشناسان و مدیران استانی از مدارس آسیب‌دیده گنبدکاووس بازدید و دستورات لازم را صادر کردند.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: بر این اساس تاکنون یکصد عدد میز و 200 عدد صندلی دانش‌آموزی در اختیار آموزش و پرورش گنبدکاووس گذاشته شده که برحسب نیاز، بین مدارس آسیب دیده توزیع شده است.

وی گفت: دانش‌آموزانی که در حادثه سیل امسال کتاب‌های درسی خود را از دست داده‌اند، نگران نباشند زیرا کتاب درسی تهیه و در اختیار آنان گذاشته می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۷۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان