//
کدخبر: ۱۷۷۷۳۹ //

فرمانده تیپ ۲۸۴ خرم‌آباد: اصلی‌ترین مشکل «معمولان» عدم دسترسی زمینی است

فرمانده تیپ ۲۸۴ خرم آباد با اشاره به عدم دسترسی زمینی شهر سیل زده معمولان با شهرهای مجاور، تاکیدکرد: در صورت برقراری دسترسی زمینی شهر معمولان، بیش از ۹۰ درصد مشکلات این شهر برطرف می‌شود و ارتش می‌تواند تجهیزات و ادوات زمینی خود را برای برطرف کردن مشکلات ایجاد شده در این شهر منتقل کند.

فرمانده تیپ ۲۸۴ خرم‌آباد: اصلی‌ترین مشکل «معمولان» عدم دسترسی زمینی است
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کیومرث ماسوری، درباره آخرین وضعیت شهر سیل زده معمولان استان لرستان اظهار کرد: به دلیل بارش و آبگرفتگی شدیدی که در معمولان اتفاق افتاده، آب بسیاری از منازل این شهر را فرا گرفته و حدود ۵۰۰ خانوار با مشکل مواجه هستند.

وی با تاکید بر اینکه مشکل اساسی معمولان، عدم برقراری دسترسی زمینی است، خاطر نشان کرد: به دلیل شرایط ایجاد شده، از روزهای گذشته دسترسی زمینی معمولان به پل‌دختر و خرم آباد امکان‌پذیر نیست و به همین جهت نیز از طریق روزانه بیش از ۲۰ سورتی پرواز بالگرد نیازهای اولیه مردم گرفتار در سیل برطرف می‌شود.

فرمانده تیپ ۲۸۴ خرم آباد با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران شهر معمولان با مسئولیت ارتش و حضور مسئول هلال احمر این شهر، خاطر نشان کرد: برابر دستور فرماندهی کل ارتش، پرسنل تیپ ۱۸۴ خرم آباد از صبح چهارشنبه در منطقه معمولان حضور دارند و در زمینه تامین بالگرد و تخلیه و توزیع اقلام اولیه از جمله مواد غذایی، پتو، چادر جهت اسکان اضطراری، شیر خشک و بسته‌های بهداشتی اقداماتی انجام داده‌اند.

ماسوری تصریح کرد: در صورتی که مسئولان استانی و کشوری یک ارتباط زمینی با معمولان ایجاد کنند، بیش از ۹۰ درصد مشکلات این شهر برطرف می‌شود و ارتش می‌تواند تجهیزات و ادوات زمینی خود را برای برطرف کردن مشکلات ایجاد شده در این شهر منتقل کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۷۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان