//
کدخبر: ۱۷۷۳۴۵ //

سیل و طوفان پنج هزار میلیارد ریال به اصفهان خسارت زد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان میزان خسارت سیل و طوفان به تاسیسات زیربنایی، واحدهای مسکونی و بخش کشاورزی این استان را پنج هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

 سیل و طوفان پنج هزار میلیارد ریال به اصفهان خسارت زد
به گزارش فرتاک نیوز،

منصور شیشه فروش افزود: در مرحله اول جاری شدن سیل در این استان 2 هزار و 750 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات زیربنایی، راهها، واحدهای مسکونی شهری و روستایی و بخش کشاورزی 13 شهرستان اصفهان وارد شد.

وی اضافه کرد: در مرحله نخست به چهار هزار و 900 واحد مسکونی، 290 کیلومتر راههای ارتباطی ، 173 دهانه پل آبرو، سه دهانه پل بزرگ، 35 دستگاه ماشین آلات راهسازی، تعدادی پست برق و بخش کشاورزی استان اصفهان خسارات وارد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: در مرحله دوم که روز گذشته اتفاق افتاد سیل به تاسیسات زیربنایی، راهها و بخش کشاورزی شهرستان های سمیرم، فریدونشهر، چادگان ، فریدن و بوئین میاندشت و طوفان در نایین به ماشین ها و تاسیسات زیربنایی و واحدهای مسکونی خساراتی وارد کرد.

وی اظهارداشت: در این حادثه غیر مترقبه به حدود 80 کیلومتر راههای استان، هزار واحد مسکونی شهری و روستایی، بخش کشاورزی و تاسیسات برق و مخابرات 2 هزار و 225 میلیارد ریال خسارت وارد شد.

شیشه فروش با اشاره به وقوع طوفان در شهرستان نایین در روز گذشته گفت: حدود سه هزار نفر از مسافران گرفتار در طوفان در سالن های سرپوشیده، مکان های اقامتی و اردوگاه های این شهرستان اسکان یافتند و مردم نایین از حدود 2 هزار نفر دیگر در منازل خود پذیرایی کردند.

به گفته وی همچنین روز گذشته بر اثر وزش باد شدید و سقوط درخت های کنار خیابان و داربست ها به 16 خودرو در شهر اصفهان آسیب وارد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: اقدام های لازم برای پرداخت خسارت به مالکان خودروهای یاد شده که در شهرستان های نایین و اصفهان دچار آسیب شدند از سوی بیمه ها انجام شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۳۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان