//
کدخبر: ۱۷۷۱۸۹ //

آماده‌باش ۳۰۰ آتش‌نشان در اصفهان؛ احتمال بالا آمدن آب زاینده‌رود وجود دارد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در روز طبیعت ۳۰۰ نیروی آتش‌نشان در دو شیفت کاری صبح و بعد از ظهر در پایگاه‌های ثابت و حاشیه رودخانه آماده‌باش و در حال گشت‌زنی هستند.

آماده‌باش ۳۰۰ آتش‌نشان در اصفهان؛ احتمال بالا آمدن آب زاینده‌رود وجود دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن گلابی، با اشاره به آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی در روز طبیعت، اظهار داشت: 300 نفر نیروی آتش‌نشانی در پایگاه‌های ثابت و سطح پارک‌ها و حاشیه‌ رودخانه مستقر هستند تا در صورت وقوع حادثه نسبت به امدادرسانی اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به وضعیت آب و هوایی و احتمال ضعیف بارندگی و وزش باد برای فردا، تمامی ایستگاه‌ها با 150 نفر نیرو در حالت آماده باش سیل و حوادث قرار دارند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه 150 نفر نیروی آتش‌نشانی در حاشیه رودخانه، مشغول گشت‌زنی هستند، گفت: این نیروها در دو شیفت کاری از ساعت 8 صبح تا 16 عصر و از 16 تا 12 شب در سطح شهر، پارک‌ها، ناژوان و به طور کلی در طول رودخانه در محدوده خدمات شهری حضور دارند.

وی تصریح کرد: دوچرخه‌سوارهای مجهز به کوله‌پشتی اطفاء و خودروهای مجهز به قایق و تمامی امکانات غواصی در  در طول زاینده‌رود حرکت می‌کنند.

گلابی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌کنم با توجه به بارندگی و احتمال بالا آمدن رودخانه، از استقرار در مسیر رودخانه به ویژه رودخانه‌های فصلی، زیر درختان فرسوده و بلند و مناطقی که از سطح زمین پایین‌تر و گودتر است، جدا خودداری کنند.

وی با اشاره به رعایت نکات ایمنی هنگام روشن کردن آتش، اظهار داشت: حتما در محل‌های مشخص شده برای این کار استفاده کنید و پس از پایان کار از خاموش شدن آتش مطمئن شوید تا منجر به آتش‌سوزی نشود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: مراقب کودکان و فرزندان خود باشید تا به رودخانه و جاهای خطرناک نروند و شاهد هیچ حادثه‌ای در روز طبیعت نباشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۱۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان