//
کدخبر: ۱۷۷۱۶۷ //

آماده باش قرارگاه نجف اشرف برای کمک به سیل‌زدگان

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه با اشاره به بارش‌های سنگین در استان کرمانشاه، اظهار داشت: تمامی رده‌های قرارگاه نجف اشرف در آماده باش کامل قرار دارند.

آماده باش قرارگاه نجف اشرف برای کمک به سیل‌زدگان
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار سرتیپ پاسدار محمد نظر عظیمی، با اشاره به بارش‌های سنگین در استان کرمانشاه اظهار داشت: تمامی رده‌های قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در آماده باش کامل قرار دارد .
وی افزود: با توجه به سیلی که به تازگی در سرپل ذهاب رخ داد و به برخی از پل های منطقه آسیب زد، یگان های قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در منطقه حاضر شدند و به امدادرسانی پرداختند.
فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: 45 روستای ازگله راه ارتباطی شان قطع شده بود که سپاه استانی و لشکر 29 حضرت نبی اکرم با گروه 43 مهندسی رزمی امام علی در منطقه حضور یافتند و به بازگشایی مسیرها پرداختند. همچنین یگان های مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه جاده ملایر به اراک را که بر اثر بارش برف سنگین مسدود شده بود، برف روبی کردند. 
سردار عظیمی با بیان اینکه جانشین قرارگاه نجف اشرف در روستاهای تپه کبود و پوکه عباس و اطراف آن حضور یافت یادآور شد: ما تمام تلاش خود را کردیم تا با ماشین آلاتی که در اختیار داریم مایحتاج روستاهای درگیر در سیل را تامین کنیم.
سردار عظیمی تصریح کرد: ما چند روستا که آب شرب آن ها در اثر سیل قطع شده بود را به کمک ماشین آلات آب رسانی خواهیم کرد و تانکرهای آب یگان های ما در منطقه مذکور حضور خواهند یافت.
وی با اشاره به امکان بارش های سنگین در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: جلسه شورای تامین استان برگزار شد و برنامه ریزی شد یگان های قرارگاه نجف اشرف و سایر دستگاه ها در صورت بارش های سنگین احتمالی و نیاز مردم در منطقه حضور پیدا کنند و به انجام وظیفه بپردازند .
وی در پایان خاطرنشان کرد سپاه استانی، آموزشگاه شهید ثابت خواه و یگان‌های مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه آماده امدادرسانی در مناطق احتمالی درگیر سیل هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۱۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان