//
کدخبر: ۲۷۵۶۹۸ //
افتخاری تازه برای استان کرمانشاه؛

عضو نوجوان شاعر کانون استان کرمانشاه، رتبه اول کشوری جشنواره فرهنگی‌هنری فردا را کسب کرد

عضو نوجوان شاعر کانون استان کرمانشاه، موفق به کسب رتبه اول در بخش شعر جشنواره فرهنگی‌هنری فردا به میزبانی آموزش و پرورش کشور شد.


عضو نوجوان شاعر کانون استان کرمانشاه، رتبه اول کشوری جشنواره فرهنگی‌هنری فردا را کسب کرد

برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری فردا از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کشور اعلام شدند.

" مهناز فتاحی"، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: با همت و تلاش کارشناسان و مربیان ادبی این اداره کل، استعدادهای ادبی بسیاری در میان اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه رشد و معرفی شده‌اند که در بسیاری از جشنواره‌ها و برنامه‌های مختلف استانی و کشوری، حضوری چشمگیر و درخشان داشته و برای استان افتخار آفریده‌اند.

 فتاحی همچنین گفت: در ادامه افتخارآفرینی اعضای کانون استان کرمانشاه، برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره فردا از سوی آموزش و پرورش کشور در حالی اعلام شد، که "سارا قره‌تپه"، عضو شاعر نوجوان کانون پرورش فکری استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه اول در بخش شعر این جشنواره شد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ بر همین اساس، چندی پیش، «سارا قره تپه»، عضو نوجوان ادبی و شاعر مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲کانون پرورش فکری کرمانشاه، موفق به کسب رتبه اول دومین جشنواره ملی‌ادبی نوجوان و جوان فردوسی نیز شده بود.

 سی و هشتمین جشنواره فرهنگی‌هنری فردا با مشارکت بیش از ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر رشته در سطح مدارس و با ارسال بیش از ۶ هزار اثر به ستاد مسابقات برگزار شد که از این تعداد بیش از ۲ هزار نفر به عنوان منتخب برگزیده شدند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۶۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان