//
کدخبر: ۲۷۵۷۴۸ //

جزییات آغاز سال تحصیلی باوجود پروتکل‌های بهداشتی

وزیر آموزش و پرورش گفت: خانواده‌ها مطمئن باشند که بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت، سال تحصیلی جدید آغاز می‌شود.

جزییات آغاز سال تحصیلی باوجود پروتکل‌های بهداشتی
به گزارش فرتاک نیوز،

 محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم تجلیل از عوامل تولید برنامه مدرسه تلویزیونی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محتوای آموزشی دروس برای شبکه «شاد» آماده شده است و با اضافه شدن به محتوای سال گذشته، مجموعه کامل از تولیدات برنامه آموزشی را داریم و گام بزرگ در جهت عدالت آموزشی است.

وی در خصوص آغاز سال تحصیلی گفت: از ۱۵ شهریور سال تحصیلی جدید آغاز می‌شود و متناسب با وضعیت هر منطقه‌ای و بر اساس پروتکل‌هایی که وزارت بهداشت اعلام می‌کند، اقدام می‌شود؛ تا آنجایی که بتوانیم به صورت حضوری و اگر نتوانیم از طریق آموزش تلویزیونی، رادیویی، شبکه «شاد» و توزیع بسته آموزشی، آموزش دانش‌آموزان را دنبال کنیم.

حاجی‌میرزایی تصریح کرد: تا جایی که با پروتکل‌های وزارت بهداشت مغایرت نداشته باشد، کلاس‌ها را حضوری برگزار می‌کنیم اما تأکید می‌کنم آن چیزی که پروتکل‌های وزارت بهداشت بگوید، به طور کامل اجرا می‌کنیم.

وی در خصوص تشخیص محتوای حضوری و غیرحضوری، بیان کرد: در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، محتوای تمام دروس بررسی شده و آن محتوایی که باید الزاماً حضوری باشد و آن محتوایی که غیرحضوری و خود دانش‌آموزان بخوانند، تفکیک شده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: باید تا ۱۵ شهریور صبر کنیم چرا که همه کشور یک وضعیت ندارند و امکان اعلام استانداردها به یک صورت نخواهد بود؛ ضمن اینکه تعداد دانش‌آموزان هر مدرسه و هر کلاس متفاوت است ولی منطبق با پروتکل‌ها اقدام می‌شود. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۷۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان