//
کدخبر: ۴۱۹۱۰۶ //
درخواست استاندار کرمانشاه از وزیر صمت:

محدود‌سازی مصرف انرژی برای واحدهای صنعتی استان کرمانشاه لحاظ نشود

استاندار کرمانشاه از وزیر صمت درخواست کرد: محدود‌سازی مصرف انرژی برای واحدهای صنعتی استان کرمانشاه لحاظ نشود.

  محدود‌سازی مصرف انرژی برای واحدهای صنعتی استان کرمانشاه لحاظ نشود
به گزارش فرتاک نیوز،

آیین پیش راه‌اندازی پروژه آهن اسفنجی ذوب‌آهن بیستون امروز(چهارم شهریور‌ماه) همزمان با هفته دولت، با حضور وزیر صمت، استاندار کرمانشاه، نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس، معاون وزیر و مدیرعامل صنایع کوچک، معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.
" محمد طیب صحرایی " در این مراسم اظهار کرد: اگر چه در استان کرمانشاه مشکلات زیادی وجود دارد اما ظرفیت‌های بسیاری نیز در استان داریم که مغفول مانده است.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در این استان ۱۲۰ تن تولیدات صنعتی و ۲۰ تن تولیدات معدنی تولید می‌شود گفت: با توجه به استعداهای بزرگ در حوزه صنعتی، معدنی و موقعیت جغرافیایی، این استان را باید فرصت بزرگ صنعتی در غرب کشور دید.

وی در ادامه با توجه به آسیب‌ها و بحران‌هایی که استان کرمانشاه طی سالهای گذشته متحمل شده است، توجه ویژه به این استان را مهم و ضروری دانست و گفت: نرخ بیکاری استان با تلاش مجموعه استانی در سه‌ ماهه اول سال‌جاری از رتبه یک به رتبه سوم رسید و هم اکنون نیز در جایگاه هفتم کشور قرار داریم و امیدواریم این روند امید‌بخش در استان ارتقا یابد، اما برای ادامه این روند نیازمند پیشرانی صنایع مادر از جمله آهن هستیم.
صحرایی تامین انرژی پایدار صنایع را در پیشرانی آنها مهم دانست و بیان داشت: توقع داریم با توجه به نیاز استان در زمینه افزایش ایجاد اشتغال، استان‌های انتهای جدول با داشتن نرخ بالای بیکاری بصورت ویژه دیده شوند و محدود‌سازی آنها در زمینه استفاده انرژی در صنایع لحاظ نگردد تا توازن و تعادل برای بهره‌مندی از تولید در استان اتفاق بیفتد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۱۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان