//
کدخبر: ۴۰۱۵۱۷ //
استاندار کرمانشاه:

حلقه مفقوده برطرف کردن‌ مشکلات در استان فرهنگ سازی است

استاندار کرمانشاه در جمع نخبگان شهرستان روانسر گفت:حلقه مفقوده برطرف کردن‌ مشکلات در استان فرهنگ سازی است.

حلقه مفقوده برطرف کردن‌ مشکلات در استان فرهنگ سازی است
به گزارش فرتاک نیوز،

استاندار کرمانشاه و هیات همراه شهرستان روانسر را به عنوان هفتمین مقصد شهرستانی خود انتخاب و به این شهرستان سفر کردند.
محمد طیب صحرایی در دیدار با نخبگان این شهرستان اظهار کرد: استان کرمانشاه با وجود همه مشکلات، دریایی از ظرفیت و فرصت‌ها را دارد که یکی از این ظرفیت‌ها شهرستان روانسر است.
وی افزود: در شهرستان روانسر مجموعه‌ای هنگفتی از ظرفیت‌ها وجود دارد که بهره‌مندی از این فرصت‌ها نیازمند استفاده از ظرفیت نخبگان است.
استاندار کرمانشاه گفت:استان کرمانشاه طی چهار دهه گذشته مجموعه‌ای از حوادث و اتفاقات را با سربلندی و افتخار پشت سر گذاشته است و توانسته بر مشکلات موجود غلبه نماید
وی‌ مهمترین جهاد را براساس بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری دمیدن روح امیدواری در جامعه برشمرد و‌گفت: جامعه‌ای که در ان امید نباشد تمام سرمایه‌‌ خود را از دست خواهد داد و بالعکس اگر در جامعه‌ای امید رخنه کند از میان خرابه‌ها می‌توان فرصت خلق کرد.
وی در گوشه دیگری از سخنانش گفت: بر اساس پیش‌بینی انجام شده امسال طی هر هفته سفرهای یک روزه‌ای را به شهرستان‌های استان خواهیم داشت و پس از ۱۳ هفته و سفر به ۱۳ شهرستان استان این سفرها را تکرار خواهیم کرد.

IMG_20230518_153415_986

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تیرماه سال‌جاری بیمارستان ۳۲ تختخوابی روانسر افتتاح خواهد شد گفت: فاز اول بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر نیز در حال اتمام است و با تامین اعتبار فاز دوم این پروژه با سرعت بیشتری به اتمام خواهد رسید.
صحرایی برطرف کردن مشکلات جامعه را نیازمند عزم و فرهنگ عمومی دانست و بیان داشت: حلقه مفقوده برطرف کردن‌ مشکلات در استان فرهنگ سازی است.
به گفته استاندار کرمانشاه پیگیری پیشنهادات نیازمند خرد جمعی است و در این زمینه نیازمند کار جمعی همراه با صداقت هستیم که بنای کار این دولت نیز بر صداقت نهاده شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه قصد داریم کرمانشاه را عالمانه و مجاهدانه اداره کنیم نیز گفت:با نظرسنجی انجام شده متوجه شدیم یکی از ظرفیت‌های مهم استان حوزه گردشکری و میراث فرهنگی است.
استاندار کرمانشاه توجه به حوزه‌های گردشگری شهرستان روانسر از جمله سراب روانسر و وغار قوری قلعه نیز گفت: برای جذب گردشگر در این مناطق باید تمامی تلاش خود را بکار گیریم.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۵۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان