//
کدخبر: ۳۹۵۶۵۸ //
استاندار کرمانشاه:

اولویت برنامه‌های قرآنی باید استفاده از فرامین قرآن باشد

استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت گفت:اولویت برنامه‌های قرآنی باید استفاده از فرامین قرآن باشد

اولویت برنامه‌های قرآنی باید استفاده از فرامین قرآن باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

 

"محمد طیب صحرایی" استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت که عصر امروز (۲۶ فروردین‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی کرمانشاه آغاز به کار کرد،با اشاره به ضرورت برپایی چنین نمایشگاه‌هایی برای نسل کودک و نوجوان گفت:هر چقدر فضای قرآنی در استان پررنگ‌تر شود جامعه‌ بهتر و موفق‌تری خواهیم داشت.

وی تداوم این نمایشگاه‌ها را وابسته به تعامل بین مردم و مسئولین دانست و افزود: یکی از نقاط قوت این نمایشگاه حضور مجموعه‌های مردم‌نهاد است.

استاندار کرمانشاه افزود: اولویت تمام کارهای قرآنی باید استفاده از فرامین قرآنی باشد و اگر این کارها صرفا تبلیغاتی باشد نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد.

 صحرایی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه قرآنی در استان هدف نهایی از تشکیل این قرارگاه را تمرکز وهم افزایی مجموعه‌های مختلف برای بهره‌مندی بهتر از فرامین قرآن دانست و افزود: تا‌کنون دو جلسه این قرارگاه برگزار شده و جلسه سوم نیز بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۶۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان