//
کدخبر: ۳۹۳۸۷۵ //
استاندار کرمانشاه:

نظم و وفای به عهد ضامن بقای مسئولین استان است

استاندار کرمانشاه در آیین تکریم و معارفه فرماندار پیشین و جدید کرمانشاه گفت: نظم و وفای به عهد ضامن بقای مسئولین استان است.


نظم و وفای به عهد ضامن بقای مسئولین استان است
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در آیین تکریم و معارفه ابراهیم رحیمی زنگنه سرپرست پیشین و محمدرضا‌ آمویی جدید فرمانداری کرمانشاه که عصر امروز (۱۶فروردین‌ماه) برگزار شد اظهار کرد: پذیرش مسئولیت و تحویل مسئولیت به دیگری از سنت‌های جاری است و آنچه از مسئولیت باقی می‌ماند اخلاص و عمل است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه طراز اول کار در دستگاه‌های دولتی باید بر مبنای شرع باشد گفت: محترم و مغتنم شمردن حقوق عامه در کنار اجرای ضوابط الهی میانبرهایی برای بازگشایی راه‌ها و برطرف کردن مصائب و مشکلات استان است.

صحرایی طراز دوم کار در دستگاه‌های دولتی استان را، توجه به قانون و رعایت آن دانست و افزود: هیچکس و در هیچ سطحی حق انجام کار غیر قانونی را ندارد اما نباید به بهانه قانون راه را بر مردم بست، به قانون باید به عنوان وسیله‌ و ابزاری برای کارگشایی نگاه کرد.

وی در ادامه استفاده از قانون و شرع در دستگاه‌های دولتی را با توجه به فرامین و منویات ولی‌امر مسلمین لازم و ضروری دانست و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود خدمت به مردم را وظیفه اصلی مسئولان کشور می‌دانند که همه ما به عنوان فصل‌الخطاب باید به آن توجه نماییم.IMG_20230405_192109

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه شهر کرمانشاه با وجود ظرفیت‌های فراوان دارای مصائب و مشکلاتی است گفت:این مشکلات یک روزه بوجود نیامده و یک روزه هم حل نخواهد شد و نیازمند کار منسجم با همکاری مردم و مسئولین است.

به گفته صحرایی برای ایجاد شهر متعالی حضور فعال مردم در کنار مسئولین راهگشا خواهد بود  و در این زمینه و در گام اول با تکریم ارباب رجوع خواهیم توانست راه را برای ورود مردم فراهم نماییم که در فصل جدید کاری، این روند را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

وی توجه به نظم مردم پایه در کرمانشاه را مهم و ضروری دانست و گفت:بی‌نظمی در شهر بر فکر، روح، ارتباطات انسانی و اسلامی ما اثرگذار خواهد بود و نظم و وفای به عهد مسئولین می‌تواند ضامن بقای ما در استان باشد و زندگی مطلوبتری را برای مردم رقم بزند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۳۸۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان