//
کدخبر: ۳۹۲۲۹۱ //
مدیر‌عامل گروه صنعتی ایران خودرو در سفر به کرمانشاه:

افزایش ۵۰ درصدی تولید خودرو در سال ۱۴۰۲

باحضور استاندار کرمانشاه و مدیر‌عامل گروه صنعتی ایران خودرو عصر امروز(پنجم فروردین) ساختمان انتظار مشتریان(شهید حججی)در شرکت ایران خودرو کرمانشاه افتتاح شد.

افزایش ۵۰ درصدی تولید خودرو در سال ۱۴۰۲
به گزارش فرتاک نیوز،

علیمردان عظیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه بازدید از شرکت ایران خودرو کرمانشاه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام سال مهار تورم و رشد تولید در جمع خبرنگاران اظهار کرد:گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان بزرگترین تولید‌کننده خودرو در کشور تمامی برنامه‌های خود را در راستای تولید پایه‌گذاری کرده است.

وی افزود:سال گذشته ۵۵۰ هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شده که بر اساس پیش‌بینی انجام گرفته در سال ۱۴۰۲ این تعداد ۵۰ درصد افزایش خواهد داشت.

مدیر‌عامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به اینکه کیفیت خودرو بدون کیفیت قطعه امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که با ارتقا کیفیت و توسعه قطعات، کیفیت خودروها را افزایش دهیم و زمینه‌ساز ایجاد اشتغال درکشور گردیم.

ایران خودرو کرمانشاه

در ادامه محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه نیز یکی از عرصه‌‌های مهم در تولید و اشتغال را صنعت برشمرد وگفت: در استان کرمانشاه پایگاه فعال و روبه رشدی را با همکاری گروه صنعتی ایران خودرو داریم و درجلسه‌ای که امروز با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو انجام شد، توافقات خوبی همچون افزایش تولید شرکت ایران خودرو کرمانشاه و ایجاد ظرفیت جدید در قطعه‌سازی مد‌نظر قرار گرفت که می‌تواند ظرفیت خوبی برای ایجاد اشتغال پایدار در استان گردد.

گفتنی است؛ در بازدید مدیر‌عامل گروه صنعتی ایران خودرو و استاندار کرمانشاه از شرکت ایران خودرو کرمانشاه ساختمان انتظار مشتریان (شهید محسن حججی) شامل ساختمان انتظار مشتریان به مساحت ۱۳۷متر با ظرفیت ۳۰نفر شامل نمازخانه، قسمت اداری، سرویس بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و... و محوطه باز انتظار به مساحت ۱۵۷ متر‌مربع و سایبان تحویل خودرو به مساحت ۱۳۶ متر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ایران خودرو کرمانشاه

ایران خودرو کرمانشاه

ایران خودرو کرمانشاه

خبرنگار:طیبه‌دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۲۲۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان