//
کدخبر: ۳۹۰۹۱۳ //

رونمایی از پوستر "اولین جشنواره نوآوری در گردشگری" استان کرمانشاه

در دهمین‌جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از پوستر "اولین جشنواره نوآوری در گردشگری" استان کرمانشاه رونمایی شد.

رونمایی از پوستر "اولین جشنواره نوآوری در گردشگری" استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سیامک آزادی رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در آیین رونمایی از اولین جشنواره نوآوری در گردشکری که صبح امروز (۲۵اسفندماه) در  دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های دولتی انجام گرفت اظهار داشت:با توجه به مطالعات انجام شده در حوزه‌ گردشگری و دستور اخیر استاندار کرمانشاه مبنی بر اولویت حوزه گردشگری برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: قطعا در کنار ضرورت ساختاری برای توسعه استان، این حوزه نیازمند نگاه بین‌‌بخشی است و در این زمینه باید تمام دستگاه‌های متولی در کنار هم قرار بگیرند تا مشکلات وچالش‌های  حوزه گردشگری مرتفع شود.

آزادی فناوری را ابزاری در جهت برطرف کردن چالش‌ها در حوزه گردشگری عنوان کرد و افزود: هرچند فناوری به تنهایی نمی‌تواند به حوزه گردشگری کمک نماید اما اگر به نوآوری و تغییر با ایجاد ارزش همراه شود می‌تواند در این حوزه کمک کننده باشد.

۲

 وی افزود:جریان سازی به منظور نوآوری در فرآیند توسعه گردشگری الزام راهبردی است،که می‌تواند در حوزه کاهش هزینه و ایجاد فرصت جدید در توسعه گردشگری سهیم باشد.

 رئیس پارک علم و فناوری استان با اشاره به رونمایی از پوستر اولین جشنواره نوآوری در گردشگری استان کرمانشاه نیز گفت:این جشنواره با همکاری میراث‌فرهنگی در سال ۱۴۰۲ درچهار بخش؛ ۱-صاحبان ایده ۲-کسب‌ و کارهای نوپا ۳-شرکت‌ها و فعالان درحوزه گردشکری و۴- سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران برگزار خواهد شدو به دنبال این هستیم که با شرکت‌های توانمند کشور هم در راستای ارائه طرح‌ها و برنامه‌ها در زمینه توسعه حوزه گردشگری استان ارتباط برقرار نماییم.

 وی خاطر نشان کرد: در ابتدای سال۱۴۰۲ استارت برگزاری این جشنواره را خواهیم زد و دبیرخانه جشنواره در بخش‌های مختلف فعال خواهد شد و در تلاشیم تا قبل از روز ملی کرمانشاه (پنجم مرداد) با کمک دستگاه‌ها اجرایی نتایج خوبی از این جشنواره را ارائه دهیم.

۳

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۹۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان