//
کدخبر: ۳۹۷۸۷۶ //
استاندار کرمانشاه:

کنگره بزرگداشت شهدا و ایثارگران سال آینده در کرمانشاه برگزار می‌شود

استاندار کرمانشاه از برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا و ایثارگران در اردیبهشت‌ماه سال آینده در کرمانشاه خبر داد.

کنگره بزرگداشت شهدا و ایثارگران سال آینده در کرمانشاه برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست نخبگان، سرآمدان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان کرمانشاه با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

استاندار کرمانشاه در این نشست اظهار کرد: افتخار دارم در استانی که مزین به نام و یاد شهدا و مجموعه ایثارگری است زندگی می‌کنم.

"محمدطیب صحرایی" با اشاره به مشکلات حوزه ایثارگری در استان گفت: همه ما مسئولین در ابعاد معنوی و مادی مدیون ایثارگران و خانواده شهدا هستیم و با وجود تمام تلاش‌هایی که در این حوزه انجام شده عقب‌افتادگی‌هایی در استان وجود دارد که توجه به آنها لازم و ضروری است.

به گفته صحرایی برگزاری جلسات شورای ایثارگری می‌تواند در زمینه بررسی و حل مشکلات این حوزه مثمر‌ثمر باشد و در این زمینه جلسه ویژه‌ای ماه آینده برگزار خواهد شد و عقب‌افتادگی‌های موجود جبران می‌گردد.

مقام عالی استان اشاره‌ای هم به برگزاری کنگره  بزرگداشت شهدا و ایثارگران طی اریبهشت‌ماه سال آینده داشت و گفت:در این زمینه اقدامات موثری در زمینه حفظ شان و منزلت شهدا در نظر گرفته شده که اجرایی خواهد شد.

محمد طیب صحرایی

صحرایی اضافه کرد: در راستای تحقق شعار سال،  استان کرمانشاه نیازمند رشد تولید و کاهش تورم مضاعف است که در این میان ایجاد اشتغال برای جامعه ایثارگر می‌تواند برای کل استان نیز موثر باشد.

گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم نخبگان و سرآمدان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به بیان مطالبات خود پرداختند و تشکیل "خانه‌خلاق و نوآوری" بنیاد شهید و امور ایثارگران در پارک علم و فناوری استان نیز به امضا رسید.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۷۸۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان