//
کدخبر: ۲۷۷۵۵۸ //

پیام تقدیر معاون سابق استاندار از مردم کرمانشاه

پیام تقدیر معاون سابق استاندار از مردم کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد ابراهیم الهی تبار معاون سابق سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در پیامی با تقدیر از مسئولان و مردم شریف استان، دوران خدمت در استان کرمانشاه را توفیق و نعمتی بزرگ برای خود دانست و تاکید کرد که تمام تلاشش همواره برای درخشش نام کرمانشاه به عنوان "چهره زیبا و سینه ستبر ایران اسلامی" بوده است.

متن محمد ابراهیم پیام الهی تبار به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس خدای را که در پهناور سرزمین ایران، فرصت خدمت در دیاری عطایم نمود که مردمانش آراستگی به فضائل الهی، اخلاقی و انسانی را زینت بخش حیات با برکت خود کرده و به فتوت، جوانمردی، حُسن خلق و صفا نشان شده اند. آنها که با درس آموزی از مکتب انسان ساز عاشورا، مردانه و جان برکف، قدم در خط سرخ حسینی برداشته و طلایه دار دفاع از انقلاب اسلامی و ایران پهناور شدند و نام خود و کرمانشاه را تا همیشه تاریخ به عنوان "سینه ستبر ایران اسلامی" ثبت نمودند.

بی شک خدمت به چنین مردمانی، توفیق و نعمتی بزرگ به حساب می آید که خدای بزرگ بر من منت نهاد و این فرصت را نصیبم کرد. خدای را گواه می دانم که در طول مدت خدمت، در همراهی با مدیریت ارشد استان، تلاشی جز برای درخشش نام کرمانشاه به عنوان "سینه ستبرو چهره زیبای ایران اسلامی" و برداشتن موانع از راه پیشرفت استان نداشته ام. بی شک توفیقات کنونی بدون همراهی و همدلی بزرگان، مدیران ، مسئولان و اقشار مردم شریف استان حاصل نمی شد.

اکنون که به مناسبت فرارسیدن فصل بازنشستگی، فرصت خدمت به مردمان عزیز کرمانشاه به انتها رسیده برخود لازم میدانم از نماینده معظم ولی فقیه در استان حضرت آیت الله علماء(دامت برکاته) و راهنمایی های دلسوزانه،پدرانه و وحدت بخش ایشان، مهندس بازوند استاندار خدوم استان، معاونین پرتلاش ایشان، مجموعه مدیران و همکاران، نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، شوراهای شهر و روستا ، اعضای شورای تامین و فرماندهان و پرسنل جان برکف نیروهای نظامی وانتظامی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز، روحانیت و ماموستایان گرامی، بزرگان و چهره های صاحب اعتبار طوایف و ایلات، نخبگان واساتید دانشگاهی، اصحاب رسانه ، هنرمندان،ورزشکاران ، فعالان اجتماعی سیاسی اقتصادی و در نهایت اقشار مختلف مردم شریف، دوست داشتنی و نجیب استان کرمانشاه کمال قدردانی و سپاس خود را ابراز کنم.

در این لحظات عزیز ماه محرم و ایام عزای خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام)، توسعه و پیشرفت استان کرمانشاه را با استمرار همدلی و وحدت مسئولان و همراهی مردم شریف این دیار از درگاه حضرت احدیت خواستارم. امید که پرچم عزت و اقتدار ایران اسلامی در خاک شهیدپرور و پهلوان خیز کرمانشاه همواره در اهتزاز باشد.

و من الله التوفیق

محمد ابراهیم الهی تبار

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۵۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان