//
کدخبر: ۲۷۶۲۸۶ //
معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه:

استقرار امنیت در استان کشور را متاثر می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: استقرار امنیت در استان کشور را متاثر خواهد کرد و در دولت تدبیر و امید امنیتی خوبی در استان حاکم بوده است.

استقرار امنیت در استان کشور را متاثر می‌کند

دکتر محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مدت ۷ سال که از دولت تدبیر و امید گذشته تجارب زیادی داشتیم و با وجود اقتصاد بدون نفت و تحریم های شدید اقتصادی و کرونا توانستیم کشور را مدیریت کنیم.

به گزارش فرتاک نیوز، الهی تبار با اشاره به زلزله و سیل و تحریف هایی که از طریق بلندگوهای خارجی و داخلی توسط دشمنان اتفاق افتاد گفت: در بحث واگذاری ها و درآمدهای نفتی در کشور وضعیت مناسبی داشتیم و در بخش سیاسی در زمان شکل گیری دولت، نشاط سیاسی، تشکیل خانه احزاب و شعبات آن و توانمندی احزاب در کشور و استان را مورد توجه قرار دادیم و در جلسات مختلفی که با احزاب  داشتیم با توجه به قومیت های مذهبی  در استان اعتدال و تعامل خوبی بین اقوام و مذاهب رقم زدیم.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری تصریح کرد: در  انتخابات نیز با اصل مشارکت حداکثری ، سلامت انتخابات وبیطرفی سالم ترین انتخابات رقم خورد و مرحله دوم نیز  ۲۱ شهریور ماه با تمام تدبیر پیش‌بینی شده است  که در زمان معین آموزش به مجریان انجام خواهد گرفت و تبلیغات نیز بر اساس پروتکل های بهداشتی تدوین شده وبا استفاده از ظرفیت فضای مجازی انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت‌های اجتماعی گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم توجه ویژه ای به سازمان‌های مردم‌ نهاد شد و افزایش دو برابری این سازمان ها را در استان کرمانشاه شاهد بودیم.

الهی تبار در ادامه بیان داشت: استقرار امنیت در استان عرصه کشور را متاثر می‌کند ودر این دولت    با توجه به تنوع قومیتی که در استان وجود دارد حضور نیروهای امنیتی در شورای تامین ، باعث ایجاد امنیت خوبی در همه مناطق استان شده است. 

ایشان در پایان رسمی شدن سه مرز در این دولت و داشتن ۵ مرز رسمی در استان را موقعیت خوبی برای کرمانشاه عنوان کرد.

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۲۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان