//
کدخبر: ۲۷۵۳۵۹ //
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه:

اولویت دستگاههای دولتی، رضایت ارباب رجوع است

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اولویت امروز در دستگاههای دولتی رضایت ارباب رجوع است تاکید کرد: می طلبد که کارکنان دستگاهها و ادارات در تمامی رده ها عوامل ایجاد نارضایتی را مرتفع کرده و در انجام خدمت، وجدان کاری خود را بکار بگیرند.

اولویت دستگاههای دولتی، رضایت ارباب رجوع است

 محمد ابراهیم الهی تبار در همایش روز بسیج ادارات و کارمندان که در تالار برق کرمانشاه برگزار شد با گرامیداشت روز ورود آزادگان به میهن اظهار داشت: این روز یکی از خاطره انگیزترین روزها در تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد ورود عزتمندانه و قدرتمندانه آزادگان به میهن عزیزمان بودیم.

به گزارش فرتاک نیوز؛ معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به سالروز آزاد سازی پاوه نیز گفت: روزی برای دفاع از انقلاب در پاوه و کامیاران می جنگیدیم و امروز این خط به مرزهای سرزمین اشغالی رسیده که این نتیجه پایداری و استقامت ملت ایران بوده است.

الهی تبار در ادامه با اشاره به دشواری های شرایط کشور و محدودیت های ناشی از تحریم تصریح کرد: با وجود این مضایق و مشکلات ناشی از بیماری کرونا، دولت توانسته امور را بخوبی اداره کند که مصداق آن مدیریت بیماری کرونا بوده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه شکست آمریکا در تحریم تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران را یکی دیگر از نشانه های شکست جریان تحریم دانست و گفت: در رای گیری شورای امنیت علیرغم تلاش های چند ماهه آمریکا، تنها یک جزیره کوچک با آمریکا همراهی کرد.

وی در ادامه با اشاره به ادامه ماجراجویی های آمریکا در منطقه برای  تحت فشار قرار دادن ایران تصریح کرد: محور جنگ اقتصادی وادامه تحریم، عملیات روانی با استفاده از فضای رسانه های معاند و ایجاد بحران و ناآرامی اجتماعی همچنان سه راهبرد مشخص آمریکا برای کاهش تاب آوری مردم ایران است.

الهی تبار  ارتقای رضایتمندی عمومی و ارباب رجوع در ادارات را مورد تاکید قرار داد و گفت: با ارباب رجوع حتی در صورتی که امکان برطرف شدن مطالبات نیز وجود نداشته باشد باید پسندیده برخورد کرد  تا مردم با احساس رضایت از ادارات خارج شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۳۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان