//
کدخبر: ۴۰۲۷۱۲ //
نوشیدنی| لاغری| کاهش وزن

با این نوشیدنی‌ ها لاغر شوید

در این پست می خواهیم به بررسی نوشیدنی هایی که باعث کاهش وزن می شوند بپردازیم. با ما همراه باشید.

با این نوشیدنی‌ ها لاغر شوید
به گزارش فرتاک نیوز،

برخی از نوشیدنی ها اشتها را تحریک می کنند و شما را به خوردن غذای بیشتر تشویق می کنند. به عبارت دیگر، عدم توجه دقیق به میزان کالری نوشیدنی ها به راحتی می تواند باعث افزایش وزن و پیچیده تر شدن وضعیت شود.بهترین راه این است که نوشیدنی های کم کالری و سالم را در رژیم غذایی خود بگنجانید. در اینجا لیستی از نوشیدنی هایی وجود دارد که می توانند به کاهش وزن کمک کنند:

1. آب

ممکن است کمی دور از ذهن به نظر برسد، اما نوشیدن آب و هیدراته ماندن، کلید کاهش وزن و بهبود سلامت کلی است. بدن برای متابولیسم، گردش خون، انرژی، هضم و هر عملکرد دیگری به آب نیاز دارد. یک بررسی سیستماتیک در سال 2019 نشان داد که مصرف آب تأثیر قطعی بر کاهش وزن دارد. سعی کنید نوشیدن هشت لیوان آب در طول روز را به عادت تبدیل کنید.

2. قهوه

مطالعه ای که در سال 2020 توسط دانشگاه هاروارد انجام شد، ثابت کرد که نوشیدن چهار فنجان قهوه در روز، چربی بدن را تا چهار درصد کاهش می دهد. قهوه گزینه خوبی برای کاهش وزن است. زیرا کالری زیادی ندارد و کافئین موجود در آن می تواند متابولیسم بدن را افزایش دهد.

3. شیر بادام

شیر بادام جایگزین سالم تری برای شیر گاو است. زیرا کالری کم آن به کاهش وزن کمک می کند. شیر بادام حاوی مواد مغذی ضروری مانند کلسیم و سایر ویتامین ها است. این نوع شیر به شما کمک می کند هیدراته بمانید، هیدراته نگه داشتن بدن یک اصل اساسی در روند کاهش وزن است.

4. دمنوش های گیاهی

دمنوش‌های گیاهی معمولاً به دلیل طعم‌های مختلف محبوب هستند. بسته به نوع چای، فواید آن نیز متفاوت است. به عنوان مثال، چای اسطوخودوس و بابونه آرامش بخش هستند یا چای نعناع می تواند به هضم غذا کمک کند. مطالعات نشان داده اند که چای سبز به دلیل کافئین و آنتی اکسیدان های موجود در آن می تواند متابولیسم را بهبود بخشد و خاصیت چربی سوزی دارد.

از دیگر فواید دمنوش های گیاهی می توان به آبرسانی به بدن و کم کالری بودن اشاره کرد.

5. آب سبزیجات

اگرچه هیچ غذایی نمی تواند جایگزین فیبر موجود در سبزیجات شود، اما خوب است بدانید که آب سبزیجات حاوی ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است و در کاهش وزن موثر است. به عنوان مثال آب کرفس به خودی خود نقشی در کاهش وزن ندارد، اما به دلیل داشتن آب زیاد به جذب چربی و کاهش اشتها کمک می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۲۷۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان