//
کدخبر: ۳۹۰۷۱۰ //

آفات های داشتن چندین شریک جنسی/ تهدید بزرگ برای آینده!

آسیب شناسی تعدد تجارب جنسی قبل از ازدواج از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و باید مورد توجه قرار بگیرد. داشتن چند شریک جنسی، زندگی زناشویی را تهدید می کند.

آفات های داشتن چندین شریک جنسی/ تهدید بزرگ برای آینده!
به گزارش فرتاک نیوز،

آسیب شناسی تعدد تجارب جنسی قبل از ازدواج باید مورد اهمیت قرار بگیرد. زیرا می تواند تاثیرات منفی زیادی بر روی زندگی فرد بعد از ازدواج نیز بگذارد. رابطه جنسی بخش مهمی از زندگی زناشویی را تشکیل می دهد و باید مورد اهمیت قرار بگیرد. تحقیقات نشان می دهد که داشتن چندین شریک جنسی قبل از ازدواج می تواند باعث کاهش انگیزه های سنتی مردان برای ازدواج شود. همچنین دیدگاه آنها نسبت به ازدواج را تغییر می دهد. برای زنان نیز داشتن چندین شریک می تواند منجر به بی بند و باری آنها شود و همچنین باعث کاهش تمایلات آنها نسبت به ازدواج می شود.

آسیب شناسی تعدد تجارب جنسی قبل از ازدواج نشان می دهد که داشتن چند شریک جنسی می تواند تاثیرات منفی بر روی کیفیت و ثبات زناشویی بگذارد. بین طلاق و تعداد شرکای جنسی زنان قبل از ازدواج، رابطه پیچیده ای وجود دارد.

آسیب شناسی تعدد تجارب جنسی قبل از ازدواج چه تاثیراتی بر روی زندگی افراد می گذارد؟

آسیب شناسی تعدد تجارب جنسی قبل از ازدواج نشان می دهد که داشتن چندین شریک جنسی باعث می شود که افراد ازدواج شادی نداشته باشند. این معمولا منجر به افزایش آمار طلاق نیز می شود. داشتن چندین شریک جنسی تاثیر زیادی بر روی سلامت روان می گذارد و می تواند باعث افسردگی و استرس شود. ارتباط معنی داری بین تعداد شرکای جنسی و اضطراب و افسردگی بعد از آن وجود دارد. تحقیقات نشان می دهد که این استرس و افسردگی در زنان بیشتر از مردان است. تغییرات در رفتار جنسی باعث چندین رابطه زنجیره ای یا همزمان می شود که می تواند عواقب بسیار بدی به همراه داشته باشد.

آسیب شناسی تعدد تجارب جنسی قبل از ازدواج نشان می دهد که داشتن چندین شریک جنسی باعث می شود که افراد ازدواج شادی نداشته باشند و معمولا منجر به افزایش آمار طلاق نیز می شود.

داشتن چندین شریک جنسی چه خطراتی در زندگی زناشویی دارد؟

آسیب شناسی تعدد تجارب جنسی قبل از ازدواج داشتن چندین شریک جنسی را خطر و تهدید بزرگی برای زندگی زناشویی می داند. داشتن چندین شریک جنسی به این معنا است که یک فرد در یک دوره زمانی بیشتر از یک شریک جنسی داشته باشد. یا می تواند به این معنی باشد که فرد در یک دوره زمانی، با چند نفر به طور همزمان در رابطه باشد. برخی از مقالات آمریکایی، داشتن چند شریک جنسی در یک دوره زمانی خاص را مورد تایید قرار می دهند. آنها معتقد هستند که داشتن چند شریک جنسی می تواند رفاه جسمی، عاطفی، ذهنی و اجتماعی فرد را تامین کند. اما برخی از تحقیقات نشان می دهند که داشتن چند شریک جنسی می تواند آسیب های زیادی به سلامت جسم و روان وارد کند و عواقب بدی به همراه دارد.

220066

داشتن چندین شریک جنسی چه تاثیراتی بر روی سلامت روان می گذارد؟

آسیب شناسی روانی تعدد تجارب جنسی یک فرد با افراد مختلف نیز از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و باید مورد توجه قرار بگیرد. برخی از تحقیقات نشان می دهند که ارتباط مستقیمی بین افسردگی، استرس، مصرف مواد و تعداد شرکای جنسی وجود دارد. محققان به این نتیجه رسیده اند که افسردگی می تواند تاثیر مستقیمی بر مصرف مواد بگذارد و مصرف مواد نیز می تواند بر تعداد شرکای جنسی تاثیر گذار باشد. داشتن چندین شریک جنسی قبل از ازدواج می تواند تاثیرات زیادی در زندگی زناشویی بعد از ازدواج نیز بگذارد. داشتن چند شریک جنسی می تواند از لحاظ احساسی و عاطفی نیز به فرد لطمه وارد کند. این موضوع حتی می تواند رغبت و تمایلات فرد را نسبت به رابطه جنسی در زندگی زناشویی نیز کاهش دهد و آسیب های زیادی به زوجین می رساند.

داشتن چندین شریک جنسی چه تاثیراتی بر روی سلامت جسمی می گذارد؟

داشتن چند شریک جنسی می تواند باعث افزایش انواع بیماری ها و عفونت های مقاربتی شود. این می تواند سلامت جسمی فرد را حتی بعد از ازدواج نیز به خطر بیندازد. محققان به این نتیجه رسیده اند که داشتن چند شریک جنسی همچنین می تواند خطر ابتلا به سرطان را نیز افزایش دهد. به عنوان مثال، هپاتیت B و C می تواند منجر به سرطان کبد شود. داشتن چند شریک جنسی می تواند فرد را مبتلا به بیماری ایدز کند و زندگی او را به تباهی بکشاند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۷۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان