//
کدخبر: ۳۷۱۵۵۷ //

این گیاه دیابت از قلب شما محافظت می‌کند

زنجبیل نوعی "ابر غذا" است. حاوی مقدار زیادی فیبر، ویتامین، آنتی بیوتیک های طبیعی و بسیاری از اجزای مفید دیگر است که بدن ما می تواند از آنها استفاده کند.

این گیاه دیابت از قلب شما محافظت می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

 اغلب ما پیشتر بارها درباره خواص فوق‌العاده زنجبیل و ابر غذا بودنش شنیده‌ایم. زنجبیل حاوی مقدار زیادی فیبر، ویتامین، آنتی بیوتیک.های طبیعی و بسیاری از اجزای مفید دیگر است که بدن ما می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.اما همه طعم زنجبیل را دوست ندارند و ما به ندرت از آن در غذاهای خود استفاده می‌کنیم. حال با ده دلیل برای اینکه هرروز زنجبیل مصرف کنید آشنا شوید؛

با چای زنجبیل شروع کنید

زنجبیل به خودی خود طعم بسیار تند و تند دارد، اما با چای عالی است. برای داشتن انرژی در صبح، در برابر آنفولانزا، برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است و همچنین بسیار خوشمزه و سالم است.

مبارزه با میگرن 

آیا تا به حال سردرد شدیدی را تجربه کرده اید که هیچ دارویی نتواند کمک کند؟ احتمالاً میگرن بوده است، اما زنجبیل نیز آن را کمی بهتر می کند

زنجبیل در برابر درد اتساع

در طول قاعدگی، یا درست بعد از یک ناهار/شام سنگین، می‌توانید انقباض را احساس کنید؟ بسیاری از ما نیز آن را به طور منظم تجربه می کنیم، اما زنجبیل نیز برای کاهش احساس اتساع مفید است.

ضد درد مفاصل

اگر درد مفاصل تا این حد جدی باشد می‌تواند روزهای شما را به جهنم تبدیل کند. البته، پزشک شما باید چیزی به شما توصیه کند، اما با این حال، زنجبیل هیچ ضرری ندارد و برای دردهایی مانند این مفید است.

درد قاعدگی؟ دیگر نه!

داروهای زیادی برای درمان درد قاعدگی وجود دارد اما اگر دوست ندارید داروی زیادی مصرف کنید، ممکن است بخواهید زنجبیل را امتحان کنید. این می تواند گرفتگی ها را کاهش دهد و به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید.

پیشگیری از دیابت

نوعی دیابت وجود دارد که اگر هر فردی ناسالم غذا بخورد و ورزش نکند در طول زندگی ممکن است در آن ایجاد شود. زنجبیل می تواند به پیشگیری از آن کمک کند، اما البته برای جبران سبک زندگی کافی نیست.

فصل آنفولانزا؟ نه برای شما!

گفته‌ایم که نوشیدن چای زنجبیل سیستم ایمنی بدن شما را قوی‌تر می‌کند، اما در فصل آنفولانزا می‌تواند یک نجات دهنده باشد. آیا می خواهید بیماری و یک هفته را کنار بگذارید؟ سپس چای زنجبیل بنوشید.

سوپ با زنجبیل؟

ما به گزینه های زیادی در مورد طرز تهیه یک غذای خوشمزه با زنجبیل اشاره نکردیم، اما در اینجا یک مثال آورده شده است. یک سوپ سبزیجات یا سوپ مرغ درست کنید (با هر چیزی جواب می دهد) و فقط مقداری زنجبیل در آن رنده کنید.

از زنجبیل به عنوان ادویه استفاده کنید

اصولا می توانید از زنجبیل به عنوان ادویه استفاده کنید. گوشت کبابی درست میکنی؟ مقداری زنجبیل روی آن بپاشید و خیلی بهتر می شود. از آن در سس ها نیز استفاده کنید، فقط مطمئن شوید که زیاد استفاده نکنید. طعمش خیلی غالبه. 

از قلب شما محافظت می‌کند

خوردن زنجبیل به طور منظم می تواند از بیماری های قلبی پیشگیری کند و از گردش خون شما محافظت کند. اگر قبلاً مواردی از این قبیل در خانواده شما وجود داشته است، ممکن است به خوردن آن فکر کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۵۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان