//
کدخبر: ۳۶۷۳۶۴ //

خارج کردن کیست ۱۳ لیتری از شکم دختر ۱۴ ساله

متخصص زنان فلوشیپ آنکولوژی بیمارستان امیرالمومنین سمنان از خارج کردن کیست 13 لیتری از شکم دختر 14 ساله در بیمارستان امیرالمومنین(ع) خبر داد.

خارج کردن کیست 13 لیتری از شکم دختر 14 ساله
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر الهام صفاریه بااعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دختری 14 ساله با چاقی شکمی و مشکل تنفسی به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) سمنان مراجعه کرده بود که در سونوگرافی وی، کیست تخمدانی با اندازه 26 در 28 سانتی متری مشاهده شد.

متخصص زنان فلوشیپ آنکولوژی ادامه داد: پس از انتقال این بیمار به اتاق عمل، برای کاهش میزان پارگی شکم ابتدا مایع درون کیست تخلیه و سپس کیست با اندازه کوچک‌تر از شکم این دختر خارج شد. خوشبختانه کیست خوش خیم بوده و عمل جراحی با موفقیت انجام شده است.

دکتر صفاریه افزود: بیمار دچار چاقی بوده و با رژیم غذایی و کاهش وزن، متوجه شده که چاقی شکمی دارد و چون تنفس او دچار مشکل شده بود، جهت ادامه روند درمان به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین(ع) مراجعه کرد.

به گزارش ایسنا این کیست 13 لیتری توسط دکتر الهام صفاریه متخصص زنان فلوشیپ آنکولوژی با موفقیت از شکم دختر 14 ساله در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) خارج شد.
 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۳۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان