//
کدخبر: ۳۶۲۰۱۴ //

شش مورد از بهترین ها میوه‌ها برای ورم معده

ورم معده ممکن است به دلایل مختلف ایجاد شود. در میان این موارد، انتخاب های ناسالم در سبک زندگی از مهمترین آن ها است.

شش مورد از بهترین ها میوه‌ها برای ورم معده
به گزارش فرتاک نیوز،

در این مقاله، می‌خواهیم چند میوه را مورد بحث قرار دهیم که می‌توانند در مبارزه با ورم معده  و جلوگیری از دردهای قوی معده مفید باشند. این میوه ها برای ورم معده با سطوح بالای مواد مغذی و فیبر خواص درمانی فوق العاده ای دارند.

1. گلابی

سرشار از ویتامین های B1، B2، B3، A و C و همچنین فیبر است. این باعث می شود آنها از قوی ترین میوه ها برای مشکلات گاستریت باشند. همچنین گلابی میتواند مشکلات سیستم عصبی و دستگاه گوارش را کاهش دهند.

2. پاپایا

پاپایا حاوی ویتامین های B1، B2، A و C است. همچنین سرشار از مواد معدنی مانند منیزیم، آهن، گوگرد و پتاسیم است. همه اینها باعث می شود که یکی از بهترین میوه ها برای تضمین هضم خوب باشد و همچنین برای پوست، مو، استخوان ها و عملکرد خوب سیستم ایمنی نیز مفید است.

3. موز

موز دارای فیبر بسیار بالایی است که چربی و پروتئین کمی دارد، اما منبع عالی انرژی نیز می باشد. میوه های زرد رنگ به تسریع سرعت هضم کمک می کنند. علاوه بر این، آنها سرشار از روی هستند که به تقویت مو و مبارزه با ریزش مو کمک می کند.

4. نارگیل

نارگیل دارای سطوح بالای منیزیم، فسفر، کلسیم و پتاسیم می باشد. یکی از بهترین میوه ها برای ورم معده به دلیل محتوای فیبر آن است که حرکات روده را بهبود می بخشد.

5. هلو

این میوه بسیار شیرین دارای خواص بسیار زیادی است که می تواند برای سلامتی شما مفید باشد. به عنوان یک ادرار آور عمل می کند. هلو همچنین حاوی ویتامین های A، C و E است که به پیشگیری از بیماری هایی مانند بیماری آلزایمر، آب مروارید و سرطان کمک می کند.

سرشار از مواد معدنی مانند پتاسیم، فسفر و منیزیم است که در عملکرد خوب سیستم ایمنی نقش دارند.  از آنجایی که می توانید آن را به راحتی هضم کنید، با تسهیل هضم در بدن به کبد کمک می کند.

6. سیب

هنگامی که سیب با آب تماس پیدا می کند، ژلی در بدن ایجاد می کند که به محافظت از روده ها کمک می کند. این امر از طریق ترکیبی به نام پکتین انجام می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۰۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان