//
کدخبر: ۳۴۸۲۹۲ //

کاهش بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های گیلان به ۱۴۹ نفر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: 149 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که 39 نفر از این افراد ظرف 24 ساعت گذشته بستری شدند.

کاهش بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های گیلان به 149 نفر
به گزارش فرتاک نیوز،

 فردین مهرابیان امشب در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان گیلان اظهار داشت: در حال حاضر 149 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که 39 نفر از این افراد ظرف 24 ساعت گذشته بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه 38 نفر از بیماران کرونایی در بخش ICU بستری شدند تصریح کرد: 7 نفر بیمار اخیراً در بخش ICU بستری شدند و 35 نفر از بیماران بستری در بیمارستان‌های استان نیز بدحال هستند و شرایط جسمی مناسبی ندارند.

مهرابیان با اشاره به رفتارهای بهداشتی مردم گفت: هرچه موازین بهداشتی و دستورالعمل‌های بهداشتی بیشتر رعایت شود و نسبت به انجام واکسیناسیون بیشتر دقت شود به قطع زنجیره انتقال بیماری و کاهش بیماران مبتلا در بیمارستان‌ها کمک می‌شود.

وی افزود: در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی و عدم انجام واکسیناسیون ممکن است با روند افزایشی بیماری مواجه شویم لذا همچنان تاکید می‌کنیم که مردم نسبت به تکمیل واکسیناسیون، دریافت نوبت سوم واکسن کرونا و رعایت موازین بهداشتی جدی‌تر باشند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در سطح استان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 47 درصد افراد واجد شرایط یا به عبارتی بیش از یک میلیون و 45 هزار نفر واکسن نوبت سوم خود را تزریق کردند.

مهرابیان با بیان اینکه 53 درصد افراد واجد شرایط هنوز نسبت به دریافت نوبت سوم واکسن اقدام نکردند تصریح کرد: تعداد مراکز واکسیناسیون در سطح استان گیلان و شهر رشت به اندازه‌ای رسیده که مردم به راحتی می‌توانند به این مراکز مراجعه کرده و واکسن خود دریافت کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۲۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان